  • Data: 2011-09-13 19:46:53
    Temat: Re: OCZ Vertex 3 / Agity 3 / Solid 3 (BSOD)
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zapewne max. transfery nie osiagaly magicznych 275MB/s, a w jakim zakresie
    > Cie to rozczarowalo, czy zwolnilo Twoja prace? ;)

    Wiadomo, że realne transfery są niższe niż w specyfikacji, ale nie sądziłem, że
    aż tak dużo niższe.

    > Mam tego gorszego vertex'a 2 od 2010.12, żadnych zwisów, żadnych niebieskich
    > ekranów (BSOD).

    Bo ten problem dotyczy serii "3", a nie "2".

    > Z problemamu ze sprzętem jest jedna zasada: producent sprzeda 1000 urządzeń, w
    > 2 przypadkach będą się pojawiac problemy i te dwie osoby narobia tyle
    > zamieszania, ze ludzie zaczna tworzyc fikcje.

    Zerknij na forum OCZ, to się przekonasz, że to nie żadna fikcja. Raczej
    epidemia. A sam producent przyznaje, że problem jest, ale rozwiązania wciaż
    brak.

    latet