  • Data: 2009-05-29 18:46:15
    Temat: O sugestie / opinie proszę
    Od: stachuman <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich po 3 letniej przerwie..

    Szykuję się do kupna nowej maszyny - i liczę na jakąś opinię /
    sugestię..

    Jeździłem na Virażce przez 2 sezony, potem - przerwa (dzieci w drodze
    były) - no i zbieram się, żeby znowu coś zanabyć... styl podobny, ale
    bez takiej ilości 'frędzelków'..

    Liczę na opinie - myślę o nowej zupełnie sztuce -

    Kawa 900 custom - tylko oglądałem - u żadnego dealera nie było demo -
    a chciałbym zobaczyć jak się prowadzi..
    Yamaha 950a - w Gdyni dali bez gadania na 30 minut - dobrze się
    prowadzi, ale jakoś brak przekonania (już 900 bardziej na visus się
    podoba)
    Intruder c800 - jeszcze go na żywo nie złapałem, musze go obejżeć na
    żywo i najlepiej przejechać..
    no i zdałem sobie sprawę, że za podobną kasę to załapię się na HD
    Sportstera (muszę jednak go obejżeć, czy wogóle warto o nim myśleć)

    Jakoś brak mi chęci, żeby bawić się w używane (a może niesłusznie...)
    - ale nie wykluczam... ino sam się nie znam. A to ramę trza
    sprawdzić...

    Liczę na opinie, pomoc..

    Pozdrawiam,
    Staszek