-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.n
et!not-for-mail
From: q...@t...no1 (Queequeg)
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: O ładowaniu w samochodzie
Date: Sun, 27 Jan 2019 12:43:38 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <a...@t...no1>
NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 27 Jan 2019 12:43:38 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="10036";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: tin/2.4.2-20171224 ("Lochhead") (UNIX) (Linux/4.4.50-v7+ (armv7l))
Cancel-Lock: sha1:FmSYCFHU4fo4rHhLwQbl0v5+Uqo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740316
[ ukryj nagłówki ]Był tu albo tam jakiś czas temu wątek, w którym ktoś wspominał, że jak
samochód długo stoi, to wystarczy mu parę minut jazdy i akumulator się
doładuje.
Ostatnio musiałem gdzieś pojechać, a miałem martwy akumulator. Odpaliłem z
innego i pojechałem. Podczas ok. godziny jazdy napięcie wynosiło ok. 13.6
V. Samochód po krótkim postoju normalnie odpalał.
Następnego dnia znów chciałem pojechać. Akumulator po nocy znów był
martwy, na tyle że zakręcił niemrawo ze dwa razy i zdechł.
Wyciągnąłem go. Od 13 godzin ładuje się z ładowarki Lidlowej (napisane 3.8
A, nie wiem ile faktycznie daje) i jeszcze się nie naładował (znaczy jest
raczej sprawny).
To nie pierwsza taka sytuacja, ostatnio po takim naładowaniu samochód mógł
bardzo długo stać.
Kto mi to wytłumaczy? Mam uszkodzony alternator czy to po prostu tak jest,
że nawet godzina jazdy nie uzupełni całkowicie rozładowanego akumulatora?
Żałuję tylko, że nie zmierzyłem prądu, jakim samochód go ładował. Przy
następnej takiej sytuacji zmierzę (albo już wtedy będę miał ten panel,
o którym pisałem -- nadal czekam na tranzystory -- i problem *może* się
rozwiąże...).
--
Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.19 13:56 Mateusz Viste
- 27.01.19 14:43 JaNus
- 27.01.19 14:45 Robert Wańkowski
- 27.01.19 16:18 Włodzimierz Wojtiuk
- 27.01.19 16:20 Tomalo
- 27.01.19 17:47 Zenek Kapelinder
- 27.01.19 17:56 Zenek Kapelinder
- 27.01.19 18:35 J.F.
- 27.01.19 18:57 J.F.
- 27.01.19 19:08 J.F.
- 27.01.19 20:40 Tomalo
- 27.01.19 21:26 Zenek Kapelinder
- 28.01.19 08:59 EM
- 28.01.19 09:47 Tomalo
- 28.01.19 12:37 Queequeg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=