  • Data: 2010-06-22 19:37:10
    Temat: Nowy zasilacz
    Od: "W.P." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ miałem w swojej maszynie "zwisy" (ca raz na dobę) a testy
    pamięci itp nic nie pokazały, wymieniłem zasilacz.
    Bo stary to CODEGEN 300W chyba z 2002...
    Kupiłem (podobno dobry) MODECOM 400W.

    I teraz ciekawostka: +5V = 5.00V (miernik),
    natomiast +12V = 13.00V (miernik), a pomiar płyty pokazuje nawet 13.6V

    Czy jest to normalne we współczesnych zasilaczach lekko obciążonych
    ("nadmiar" na spadek na kablach?) - Athlon 2GHz + 1 dysk + stara grafika
    AGP. Bo o ile zasilanie procesora sobie poradzi (w końcu i tak
    przetwornica) to co z dyskiem?

    A "zwisy" chyba występują przy intensywnej aktywności dysku (updatedb).

    W.P.