  • 1. Data: 2011-02-04 01:18:39
    Temat: Nowy tom Knutha
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Wlasnie wyszedl nowy tom dziela Donalda Knutha pod wielce obiecujacym
    tytulem:

    The Art of Computer Programming: Volume 4A, Combinatorial Algorithms,
    Part 1.

    Obiecujacy, albowiem 4A, Part 1 sugeruje ze w przyszlosci bedzie duzo
    wiecej :) Chociaz nalezy watpic czy Autorowi uda sie wydac wszystkie
    12 tomow...

    A.L.

  • 2. Data: 2011-02-04 05:45:06
    Temat: Re: Nowy tom Knutha
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Thu, 03 Feb 2011 19:18:39 -0600, A.L. <l...@a...com> wrote:

    >Wlasnie wyszedl nowy tom dziela Donalda Knutha pod wielce obiecujacym
    >tytulem:
    >
    >The Art of Computer Programming: Volume 4A, Combinatorial Algorithms,
    >Part 1.

    Hmm, w sensie papierowym wyszedl, bo w pdfie to on juz dawno byl
    dostepny.

    > Chociaz nalezy watpic czy Autorowi uda sie wydac wszystkie
    >12 tomow...

    Niestety, i szkoda :-(

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 3. Data: 2011-02-04 14:07:07
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 04 Feb 2011 06:45:06 +0100, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    >Hmm, w sensie papierowym wyszedl, bo w pdfie to on juz dawno byl
    >dostepny.

    Owszem. W papierowych kawalkach tez byl. aAle ten jest "oficjalny" :)
    a.l.