  • 1. Data: 2011-02-02 20:54:06
    Temat: Gdzie w Vis.C 2010 są opcje kompilacji ???
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Przesiadłem się z Borlanda, gdzie było "Release".
    Chodzi mi o to, żeby wygenerować ostateczny samodzielnie działający exe-k, bez
    żadnych informacji dodatkowych dla debuggera, z
    włączonymi wszystkimi optymalizacjami czasowymi,... itd. I żeby chodził jak
    najszybciej.

    Nie umiem się doszukać opcji ???

    Krzyś

  • 2. Data: 2011-02-03 10:17:05
    Temat: Re: Gdzie w Vis.C 2010 są opcje kompilacji ???
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "KrisB" <...@...pl> wrote in message news:iicg93$nrs$1@inews.gazeta.pl...
    > Przesiadłem się z Borlanda, gdzie było "Release".

    A co to Vis.C 2010?

    p.s. Rozumiem, że jest kryzys, cięcia i zapewne szkoly tną budżet na uczeniu
    jak wyrażać myśli pełnymi zdaniami.

    Pozdrawiam,
    --
    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net