-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Nowy silnik, nowe problemy
Date: Tue, 22 Apr 2014 22:34:31 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1398199842 5727 83.238.168.227 (22 Apr 2014 20:50:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Apr 2014 20:50:42 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530913
[ ukryj nagłówki ]Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
- zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia jakiś
niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a płynu aż tak nie
ubywało
- silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku) ale
- jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak ze starej
lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś czasie wszystko
przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy ciepły
- ponoć sprężanie dobre jest
- nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
- nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
- ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą ponoć już
usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą lub sama
głowica.
Macie jakieś refleksje ?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.14 22:49 ToMasz
- 22.04.14 22:52 John Kołalsky
- 22.04.14 23:00 Budzik
- 22.04.14 23:31 John Kołalsky
- 22.04.14 23:38 Przemek
- 23.04.14 00:00 Budzik
- 23.04.14 01:07 MichaelData(R)
- 23.04.14 01:37 John Kołalsky
- 23.04.14 02:08 MichaelData(R)
- 23.04.14 08:34 John Kołalsky
- 23.04.14 09:15 MichaelData(R)
- 23.04.14 11:37 BartekK
- 23.04.14 11:50 MichaelData(R)
- 23.04.14 11:51 Czesław Wiśniak
- 23.04.14 12:27 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=