  • 1. Data: 2013-04-25 12:25:09
    Temat: Nowy komputer
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Laptopowi zostało już tylko niewiele ponad pół roku gwarancji, więc w
    lipcu chciałbym kupić nowy.
    I teraz się zastanawiam, czy kupować trzeciego laptopa, czy jednak
    stacjonarny.
    Do mobilnych zastosowań miałem netbooka HP, ale odkąd się zepsuł i mam
    Internet w abonamencie w Sony Xperii, to i tak bym go nie potrzebował.
    Wiem, że w razie czego desktopa łatwiej naprawić. No i monitor sporo
    większy.
    Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-04-25 12:31:51
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > większy.
    > Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

    Dużo grasz, lubisz gmerać w kompie, OC = Stacjonarny
    Lubisz mobilność, masz malo miejsca, nie potrzeba ci welkich ekranów =
    Laptop

    Ja zrezygnowałem ze stacjonarki lata temu i zostałem z laptopem i5 16.4" SSD
    + NAS i spokojnie pracuję, gram, mam mobilność, mi pasuje ale każdy ma inne
    wymagania.

  • 3. Data: 2013-04-25 12:46:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 12:31, Chris pisze:
> [...]
    >
    > Ja zrezygnowałem ze stacjonarki lata temu i zostałem z laptopem i5 16.4"
    > SSD + NAS i spokojnie pracuję, gram, mam mobilność, mi pasuje ale każdy

    Nie gram w ogóle, za to sporo piszę. No ale klawisze już mam i mam
    nadzieję, że wytrzymają kilka lat.
    No i nie mam telewizora (wyrzuciłem), a film wieczorem miło obejrzeć,
    więc tu by dobry monitor się przydał, zwłaszcza gdy film jest z napisami.
    Toteż rozważam coś multimedialnego, laptopa z matrycą 17"+.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-04-25 12:50:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > tu by dobry monitor się przydał, zwłaszcza gdy film jest z napisami.
    > Toteż rozważam coś multimedialnego, laptopa z matrycą 17"+.

    Ja kupiłem Vaio 16.4 bo większych o ile pamiętam nie mają, poza tym wygodnie
    się posze bo mają dobrą klawiaturę z osobnym blokiem numerycznym, ekran też
    dobry bo fullHD 1920x1080, procek i5 + grafa NV.Jedyne co zmieniłem to
    dodałem ramu do 8GB i zmieniłem dysk z normalnego na SSD 120GB + NAS z
    dyskiem 1.5TB/750GB pod USB do NAS bo szkoda żeby leżał :)

  • 5. Data: 2013-04-25 12:53:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 12:50, Chris pisze:
> [...]
    > NV.Jedyne co zmieniłem to dodałem ramu do 8GB i zmieniłem dysk z
    > normalnego na SSD 120GB + NAS z dyskiem 1.5TB/750GB pod USB do NAS bo

    Mnie tylko martwi żywotność tych laptopów. Siostra miała właśnie takiego
    sporego multimedialnego z pilotem i jej padł po roku.
    A desktopa, o ile zdiagnozuję problem, jestem w stanie naprawić sam.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-04-25 13:14:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Mnie tylko martwi żywotność tych laptopów. Siostra miała właśnie takiego
    > sporego multimedialnego z pilotem i jej padł po roku.

    Nie wiem ... mój już ma o ile pamiętam 4 lata i all działa bez problemu.

    > A desktopa, o ile zdiagnozuję problem, jestem w stanie naprawić sam.

    To jest fakt o ile ma się dostęp do części zamiennych bo nie sądzę że każdy
    ma w domu 2 karty graficzne albo 2 procki :)

  • 7. Data: 2013-04-25 14:13:09
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > To jest fakt o ile ma się dostęp do części zamiennych bo nie sądzę że
    > każdy ma w domu 2 karty graficzne albo 2 procki :)

    a po co ma miec? jak sie zepsuje to ide do sklepu, kupuje komponent i
    wymieniam.

  • 8. Data: 2013-04-25 14:14:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    h.w.d.p. napisa?(a):

    > a po co ma miec? jak sie zepsuje to ide do sklepu, kupuje komponent i
    > wymieniam.

    A skad wiesz, ktory komponent sie zepsul? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 9. Data: 2013-04-25 14:23:31
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > A skad wiesz, ktory komponent sie zepsul? ;)

    przecież to jest wiadome: "Panie, komputer się zepsuł" ;)

  • 10. Data: 2013-04-25 14:29:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 14:14, januszek pisze:
    > h.w.d.p. napisa?(a):

    > A skad wiesz, ktory komponent sie zepsul? ;)

    Zasilacz. ;)
    Ale chyba stanie na laptopie, bo faktycznie - dawniej, jak miałem
    desktopy i sporo części zamiennych, to się testowało metodą eliminacji.
    Niedawno naprawiałem siostrze właśnie desktopa. Jakiś problem
    softwareowy, ale nici z Hirens Boot Dics, bo się okazało, że ma również
    zepsuty napęd DVD. Wymieniłem, zrobiłem reinstalację (upgrade z XP do
    W7) i działał jeszcze długo. Ostatnio kupiła sobie jakiegoś taniego
    laptopa i jak wysiądzie, to naprawiania się nie podejmę.

    --