  • 91. Data: 2014-08-25 20:21:53
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku smartfonów... SHARP
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-25 20:08, atm pisze:

    > Mam dwa programy kalendarzowe: domyslny i ze sklepu.
    > Oba korzystaja z tej samej bazy danych, ktora jest synchronizowana z
    > kontem Google. Synchronizacja jest blokowana w systemie a nie kalendarzu.

    Kontakty w kalendarzu?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 92. Data: 2014-08-25 20:24:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-25 20:21, ALEX Alpha MR wrote:

    > Kontakty w kalendarzu?

    Podalem Ci na przykladzie kalendarza.
    Zapewne ta sama zasadza odnosi sie do kontaktow, tez sa synchronizowane
    w systemie.
    Zreszta co do kalendarza tak samo bylo w Symbianie.

  • 93. Data: 2014-08-25 20:25:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-25 20:20, ALEX Alpha MR wrote:

    > Zgadza się. Masz takie wrażenie.

    Suchar az sie sypie...

  • 94. Data: 2014-08-25 20:28:27
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-25 20:19, ALEX Alpha MR wrote:

    > Może jest, może nie jest. Odpowiesz?

    Chyba mi sie nie chce.

  • 95. Data: 2014-08-25 20:38:13
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-25 20:24, atm pisze:

    > Podalem Ci na przykladzie kalendarza.

    Czyli zaczynasz pszemolić.

    > Zapewne ta sama zasadza odnosi sie do kontaktow, tez sa synchronizowane
    > w systemie.

    Pszemolenia ciąg dalszy.

    > Zreszta co do kalendarza tak samo bylo w Symbianie.

    Nie było tak samo.
    ATSD Cóż to za alternatywny kalendarz?

  • 96. Data: 2014-08-25 20:38:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-25 20:25, atm pisze:

    > Suchar az sie sypie...

    Zauważyłem.

  • 97. Data: 2014-08-25 20:39:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-25 20:38, ALEX Alpha MR wrote:

    > Czyli zaczynasz pszemolić.

    > Pszemolenia ciąg dalszy.

    > Nie było tak samo.
    > ATSD Cóż to za alternatywny kalendarz?

    Poszukaj wyjasnienia w sieci.

  • 98. Data: 2014-08-25 20:42:07
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-25 20:28, atm pisze:

    > Chyba mi sie nie chce.

    Załapałeś że nie masz racji?

  • 99. Data: 2014-08-25 20:53:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-25 20:42, ALEX Alpha MR wrote:

    > Załapałeś że nie masz racji?

    Tak, celnosc Twoich argumentow posiada tak ogromna moc ;|

  • 100. Data: 2014-08-25 21:04:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-25 20:53, atm pisze:

    > Tak, celnosc Twoich argumentow posiada tak ogromna moc ;|

    Wij się wij.