  • Data: 2011-07-21 10:08:21
    Temat: Nowy dysk i stary komputer
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam czteroletni komputer i chciałem wymienić dysk z popsutego 20
    gigabajtowego na Seagate 500 GB model: ST3500320AS
    Popsuty dysk, jeszcze starszy niż komputer, wygląda tak:
    http://imageshack.us/photo/my-images/18/staryn.jpg/
    Pp prawo zasilanie, trochę w lewo jumpery, po lewej miejsce na
    pasek(taśmę,wstęgę, czy jak to się nazywa) z danymi.
    Nowy wygląda tak
    http://imageshack.us/photo/my-images/706/nowy4n.jpg/
    Po środku nie wiem czy miejsce na jumpery czy zasilanie, po lewo obrazka
    znacznie mniejsze miejsce.
    Inne obrazki:
    http://imageshack.us/photo/my-images/692/nowy1wl.jpg
    /
    http://imageshack.us/photo/my-images/687/nowy2z.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/96/nowy3w.jpg/

    Pytanie: czy ten nowy dysk da się podłączyć do komputera, czy trzeba
    będzie zmienić taśmę (ale problem bo mam i drugi dysk) czy też nic się
    nie da zrobić?