  • 31. Data: 2010-03-03 08:03:26
    Temat: Re: Nowe wyglšdajšce jak stare, ale które...? ;)
    Od: n...@s...com

    On Wed, 03 Mar 2010 08:29:33 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Wielkość akurat mi odpowiada, bardziej mam obawy czy podczas swobodnej
    >jazdy po PL jakiś TIR nie zdmuchnie mnie z drogi...

    To nie jest motur do jezdzenia po drogach po ktorych smigaja tiry.
    Srednia przelotowa to jakies 80-90, tiry leca wiecej.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2010-03-03 08:42:50
    Temat: Re: Nowe wygl?daj?ce jak stare, ale które...? ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > To nie jest motur do jezdzenia po drogach po ktorych smigaja tiry.
    > Srednia przelotowa to jakies 80-90, tiry leca wiecej.

    To jest właśnie zasadniczy argument, który cały czas daje mi ostro do
    myślenia...

    P.S. A może ktoś z Was ma/zna motura do sprzedania, który chodzi mi po
    głowie "zamkniętego" w moich subiektywnych "wymogach"...? ;)
    Marzenie ściętej głowy W650 stan fabryczny poniżej 10 kafli... ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 33. Data: 2010-03-03 08:43:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 03 Mar 2010 07:52:14 +0100, n...@s...com
    <n...@s...com> wrote:

    > napisal starsze bmw.

    A co z Gutkami z tamtych lat?

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-03-03 08:52:06
    Od: n...@s...com

    On Wed, 3 Mar 2010 08:43:19 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > A co z Gutkami z tamtych lat?

    Nie mam pojecia, ale zaczalbym od rozgladniecia sie w kwestii
    dostepnosci czesci zamiennych.

    pozdr
    newrom

  • 35. Data: 2010-03-03 09:43:29
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości
> [...]
    _kawasaki_w650.htm

    > Piekny sprzet, znajomy to ma, istne cudo, a rozrzad to walek
    > krolewski :-)

    A czy mógłbyś opowiedzieć o różnicy między wałkiem królewskim a
    plebejskim rodzajem rozrządu?
    Bo coś mi dzwoni, ale nie wiem w którym meczecie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 36. Data: 2010-03-03 09:58:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 10:43, Jasio pisze:

    > A czy mógłbyś opowiedzieć o różnicy między wałkiem królewskim a
    > plebejskim rodzajem rozrządu?
    > Bo coś mi dzwoni, ale nie wiem w którym meczecie.

    taki kardan, tylko w głowicy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 37. Data: 2010-03-03 10:10:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Monster" <a...@o...pl> wrote in message

    > taki kardan, tylko w głowicy:-)

    Trudno o ilepsza i krotsza defiinicje. Drogie w wykonaniu, reszta juz na
    plus.

    weFAQ&v=qvj

  • 38. Data: 2010-03-03 10:43:36
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 10:43, Jasio pisze:

    > A czy mógłbyś opowiedzieć o różnicy między wałkiem królewskim a
    > plebejskim rodzajem rozrządu?
    > Bo coś mi dzwoni, ale nie wiem w którym meczecie.

    tutaj masz w pdfie plebejski rozrzad i na samym dole walek krolewski
    http://www.zss.lublin.pl/html/motor/11.7%20Naped%20r
    ozrzadu.pdf

    i tu: http://yawabusa.webpark.pl/rozrzad/pb130016.jpg

    i tu
    http://www.forumsamochodowe.pl/slownikmotoryzacyjny/
    zdjecia.php?ID=zdjecia_slownik/duze/walekkrolewski.j
    pg&sl=WA%A3EK%20KR%D3LEWSKI

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 39. Data: 2010-03-03 11:07:08
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-03-03 08:31, falco pisze:

    > To nie mogłeś poczekać... ;););) Może jest znów do kupienia...? ;););)

    Coś znajdziesz w interesujących Cię pieniądzach tylko spokojnie:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M162021
    8
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M174604
    5
    http://www.allegro.pl/item943683057_kawasaki_zephyr_
    550.html
    http://www.allegro.pl/item943981392_kawasaki_zephyr_
    550_1992_oryginal_bezwypadkowy.html
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M162725
    8
    http://www.allegro.pl/item939489595_w_swietnym_stani
    e_1998_kawasaki_zephyr_zr550.html
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M171152
    0

    więc chyba nie jest tak źle
    pozdrawiam
    mmaurycy
    SYM HUSKY już 150 :)
    http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

  • 40. Data: 2010-03-03 14:09:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Mar, 11:32, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    >
    > Wciąż nieśpiesznie rozglądam się za klasycznym sprzętem nawiązującym do
    > pięknej linii lat 60-70, ale now(sz)ej generacji czyli produkcji z lat
    > 90, myślałem o pojemności 250, ale zaczynam mieć ból głowy czy to jednak
    > nie za mało, by pojechać na luzaku po PL...
    > Z drugiej strony od kilkunastu lat na 4oo jeżdżę tylko Garbuskami a te
    > jak wiadomo nie są demonami prędkości (z wyjątkami) ;)

    A co byś powiedział na to:
    <http://img134.imageshack.us/img134/3157/cosd.jpg>

    Klasyczny wygląd, zaznaczony zbiornik no i okrągła lampa.

    --
    Artur
    ZZR 1200