  • 51. Data: 2014-01-07 19:40:04
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek p...@g...com ...

    > Chetnie, o ile podasz mi jakis czytnik, dzialajacy online. Bo pisze z
    > nieswojego komputera i nie bede komus instalowal oprogramowania,
    > ktorego nie chce lub nie potrzebuje. Ratuje sie googlem.

    Ja działam na xnews + mproxy + hamster - nic nie potrzeba instalowac,
    wszystko moge uruchomic z przenosnego pena czy dysku na dowolnym
    komputerze.

  • 52. Data: 2014-01-07 19:41:03
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-07 18:10, masti pisze:

    > następny co myli alkoholików z pijakami :(

    Jeżeli planujesz się napić, jesteś alkoholikiem. Nie wiedziałeś?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 53. Data: 2014-01-07 19:42:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 19:31, J.F pisze:

    > bedzie obowiazek posiadania 2, to przeciez nie zuzyjesz zelaznego zapasu
    > :-)

    Jeszcze raz napiszę, że zalecają mieć dwa, by zawsze mieć jeden
    nieużywany do kontroli. Obowiązek masz posiadania *jednego* przy
    kontroli. Koniec, kropka.

    > Jedyne wyjscie to jak pisze - trzeba jeden,a sprzedawac mozna tylko w wielopakach.

    Mylisz się - obowiązek to posiadanie *jednego* sprawnego, a te twoje
    wielopaki to zdaje się problem, że codziennie musisz to sprawdzać.

    > Albo - jednak elektroniczny.
    > Tylko ze te sa drogie albo niedobre.

    Z kalibracja co roku - twój wybór.

  • 54. Data: 2014-01-07 19:44:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 19:28, krak pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > przecież sam napisałeś: W DOMU- i o to chodzi, chlej ile wlezie
    > najlepiej do umarłego ale w domu

    Napisałem o posiadaniu wódki w domu w kontekście prohibicji itd.
    Ty w kółko piszesz o chlaniu - masz z tym jakiś problem jak widzę...

  • 55. Data: 2014-01-07 19:45:45
    Od: tá´Ź

    Uncle Pete wrote:

    > Ależ z Tobą się zgadzam i nie wierzę w lobby alkomatowe, żarówkowe,
    > zimowooponowe itp.

    Naprawdę jeszcze są tacy naiwniacy?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 56. Data: 2014-01-07 19:46:20
    Od: tá´Ź

    Ergie wrote:

    > We Francji ten "alkomat" to może być tzw. balonik za kilka EUR. Więc
    > pisanie przez innych w tym wątku o spisku producentów i tych co to będą
    > legalizować jest "trochę" na wyrost.

    Kilka EUR pomnożone przez liczbę aut to mało?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 57. Data: 2014-01-07 19:47:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 19:31, krak pisze:

    > codziennie w pracy, duża firma, czasami jadę za nimi i widzę jak
    > wężykiem zasuwają, wierz mi można tak 20 lat

    Żadnego nie zgłosiłeś, wypadku też nie spowodowali? Tak, w internecie
    to łatwo bzdury pisać...

  • 58. Data: 2014-01-07 19:50:27
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "nadir" wrote in message news:52cc31c6$0$2157$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ależ nikt nie zabrania całej reszcie społeczeństwa sprowadzać kontenerów z
    > alkomatami, nawet komuś z tej grupy.
    > Chodzi o to, kto będzie pierwszy i najwięcej na tym zarobi.

    To jeszcze wytłumacz, dlaczego ma najwięcej zarobić 'pierwszy', skoro
    obowiązek miałby wejść za rok....

    --
    Axel

  • 59. Data: 2014-01-07 19:52:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 18:30:00 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Następny, który nie rozumie, że bardzo wielu tzw. pijaków, to
    > alkoholicy, którzy nie przyjmują do wiadomości swojego nałogu.

    ale to tylko część. teoria zbiorów to teraz w pierwszej klasie podstawówki
    jest

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2014-01-07 19:52:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 19:41:03 +0100 osobnik zwany KS napisał:

    > Jeżeli planujesz się napić, jesteś alkoholikiem. Nie wiedziałeś?

    doucz się