  • 41. Data: 2014-01-07 19:15:53
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: nadir <n...@h...org>

    > No właśnie nie. Alkomaty może sobie sprowadzać każdy - homologować i
    > certyfikować co roku już tylko ci co dostaną odpowiedni papier;)

    O papier wcale nie jest tak trudno, tym bardziej gdy ma się odpowiednią
    ilość kasy. Poza tym może się okazać, że certyfikat na homologację z
    któregoś kraju unijnego jest tańszy, szybszy w zdobyciu i bardziej ważny
    niż ten od kumpla z partii.

  • 42. Data: 2014-01-07 19:17:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello krak,

    > i dodam że łatwiej kontrolować przestrzeganie przepisów w 3 sklepach niż
    > w 3000 jakie znajdują się w dużym mieście, sprzedawanie nietrzeźwym,
    > małolatom i picie w pobliżu to norma
    > no ale jestem w mniejszości, 15% polaków nie pije

    Nie piję dłużej niż żyje większość czytelników tej grupy. Ale życie
    poznałem na tyle dobrze, że żadna argumentacja nie przekona mnie do
    prohibicji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2014-01-07 19:17:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krak" napisał w wiadomości
    >tak uważam, patrząc na zasranego alkoholika który 20m nie potrafi
    >odejść od sklepu z flaszką bo mu się ręce trzęsą
    >a jakby miał iść 2 km po wódę to by robił zapasy i melina (picie w
    >jednym miejscu łatwe do zlokalizowania i nie na powietrzu co drażni
    >wielu)
    >alkohol do pracy musiał by przynieść z domu, w pracy nie wyrwie 2km
    >dalej żeby go kupić, jak ma przynieść z domu to jest problem, już
    >woli wziąć urlop po piciu niż wbijać klina w robocie

    Oj naiwny, naiwny, naiwny.
    Nasz narod ma duze doswiadczenie ze sklepami czynnymi do 18-tej i z
    wodka sprzedawana od 13-tej.

    To naprawde nie jest zadna przeszkoda, jedyna roznica ze mniej
    emerytek bedzie narzekalo na niskie emerytury :-)

    J.

  • 44. Data: 2014-01-07 19:19:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Hello krak,
    (...)

    > Rynek nie znosi próżni.

    Prawda.

    > A Polacy są szczególnie znani z olewania wszelkich ograniczeń.

    Tak, najbardziej są z tego znani w samej Polsce:>

    > Już przerabialiśmy w Polsce prohibicję do 13:00
    > - pamiętam, co się o tej godzinie działo na wszystkich budowach.

    Każda prohibicja podobne efekty przynosi :)
    W życiu nie miałem w domu tyle wódki, co w okresie kartkowym ;)

    > No i? Uważasz, że cokolwiek powstrzymałoby go od kupna alkoholu w
    > innym sklepie?

    W życiu - kto chce to sobie zorganizuje.

  • 45. Data: 2014-01-07 19:24:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 19:08, krak pisze:

    > tak uważam, patrząc na zasranego alkoholika który 20m nie potrafi odejść
    > od sklepu z flaszką bo mu się ręce trzęsą

    Naiwny jesteś, a alkoholika to zdaje się z daleka tylko widziałeś.
    Żula może z bliska...

    > a jakby miał iść 2 km po wódę to by robił zapasy i melina (picie w
    > jednym miejscu łatwe do zlokalizowania i nie na powietrzu co drażni wielu)

    A to piło się tylko w melinach?

    > alkohol do pracy musiał by przynieść z domu, w pracy nie wyrwie 2km
    > dalej żeby go kupić, jak ma przynieść z domu to jest problem, już woli
    > wziąć urlop po piciu niż wbijać klina w robocie

    Będzie chciał to przyniesie w piersiówce, w butelce zabarwionej colą,
    cokolwiek...

  • 46. Data: 2014-01-07 19:28:49
    Od: krak <k...@o...pl>

    > Każda prohibicja podobne efekty przynosi :)
    > W życiu nie miałem w domu tyle wódki, co w okresie kartkowym ;)

    przecież sam napisałeś: W DOMU- i o to chodzi, chlej ile wlezie
    najlepiej do umarłego ale w domu

  • 47. Data: 2014-01-07 19:31:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-01-07 18:22, J.F pisze:

    >Już pisałem, że Francuzi takie jednorazowe to mają mieć najlepiej 2
    >:)

    bedzie obowiazek posiadania 2, to przeciez nie zuzyjesz zelaznego
    zapasu :-)

    Jedyne wyjscie to jak pisze - trzeba jeden, a sprzedawac mozna tylko
    w wielopakach.

    Albo - jednak elektroniczny.
    Tylko ze te sa drogie albo niedobre.

    J.

  • 48. Data: 2014-01-07 19:31:31
    Od: krak <k...@o...pl>

    > alkoholika to zdaje się z daleka tylko widziałeś.

    codziennie w pracy, duża firma, czasami jadę za nimi i widzę jak
    wężykiem zasuwają, wierz mi można tak 20 lat

  • 49. Data: 2014-01-07 19:35:36
    Temat: Re: Nowe pomys?y rz?du na walk? z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: krak <k...@o...pl>

    > Oj naiwny, naiwny, naiwny.
    > Nasz narod ma duze doswiadczenie ze sklepami czynnymi do 18-tej i z
    > wodka sprzedawana od 13-tej.

    pamiętam te czasy i dobrze wspominam, mówię tylko że wolę meliny

  • 50. Data: 2014-01-07 19:40:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 433koz_remove_it@remove_it_gmail.com ...

    > A "balonik" to nie alkomat? Nie sądzę, że rząd chcę wprowadzić obowiązek
    > wożenia ze sobą atestowanego elektronicznego alkomatu za 500 zł z ważną
    > legalizacją )))

    Tak, chodzi o takie proste, jednorazowe alkomaty.