  • 61. Data: 2014-01-07 19:53:48
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: z <...@...pl>

    > Nie piję dłużej niż żyje większość czytelników tej grupy. Ale życie
    > poznałem na tyle dobrze, że żadna argumentacja nie przekona mnie do
    > prohibicji.

    Żebyś się nie zdziwił. Obecna władza (a może lepiej UE) przekonuje nas
    do takich głupot i obiecuje że rozwiąże wszystkie nasze problemy... :-)

    Właśnie wprowadzają zakaz palenia drewnem w wędzarkach.
    Myślisz że ograniczenie ilości sklepów, % w butelce, czy wielkości tej
    butelki ;-) nie będzie do ogarnięcia dla unijnych biurokratów? :-)

    Przecież zakazy, stawianie kamer, spisywanie dowodów, dojenie za bzdurne
    przewinienia ... to nasz chleb powszedni. Dążenie do prohibicji to
    dążenie do szczęśliwości przecież ;-)
    (właśnie POsłanka w tv jechała takimi farmazonami że Gierek się chowa.
    Ona może wszystko wymyślić i wszystko uzasadnić i jeszcze będą jej klaskać)
    I nie jesteśmy już w czwartej RP :-)

  • 62. Data: 2014-01-07 19:53:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 18:15:10 +0100 osobnik zwany krak napisał:

    > śmiechu warte, zlikwidować 90% wódopojów , alkohol dostępny w 5
    > miejscach w mieście, od tego trzeba zacząć

    prohibicja w USA sie udała prawda? A w Szwecji nie ma pijaków?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2014-01-07 20:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krak k...@o...pl ...

    > i dodam że łatwiej kontrolować przestrzeganie przepisów w 3 sklepach niż
    > w 3000 jakie znajdują się w dużym mieście, sprzedawanie nietrzeźwym,
    > małolatom i picie w pobliżu to norma
    >
    > no ale jestem w mniejszości, 15% polaków nie pije

    A sprzedawanie pijanym jest zabronione?
    Swoją szosa ciekawe, ze jeszcze sie ludzie nie nauczyli, ze prohibicja nie
    przynosi nic dobrego...

  • 64. Data: 2014-01-07 20:02:54
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Tue, 07 Jan 2014 15:44:37 +0100, Uncle Pete

    > Swoją drogą, ja mam alkomat zakupiony z własnej nieprzymuszonej woli,
    > ale i tak biorę sporą poprawkę na jego wskazania.

    tez mam, ale trzymam go w domu- raz ze producent nie zaleca zostawiania na
    mrozie czy tez w nagrzanym do 60-70 stopni wnetrzu, a dwa ze po co mam
    schodzic do samochodu i wracac??

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 65. Data: 2014-01-07 20:03:48
    Od: krak <k...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 19:53, masti pisze:

    > prohibicja w USA sie udała prawda? A w Szwecji nie ma pijaków?

    a kto tu mówi o prohibicji? ja mówię tylko o zmianach od których trzeba
    zacząć, później daleka droga

    efekty mogą nastąpić w ciągu pokoleń a nie miesięcy

  • 66. Data: 2014-01-07 20:04:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > ale to tylko część.

    Bardzo duża część. Na tyle istotna, że nie można jej lekceważyć.

    > teoria zbiorów to teraz w pierwszej klasie podstawówki jest

    I chyba na tym etapie zakończyłeś edukację. A szkoda.

    Problemem podstawowym jest to, że zdecydowana większość alkoholików
    nie zdaje sobie sprawy z tego, że to co wydaje im się nieszkodliwym
    nawykiem jest już nałogiem.

    Powszechne mniemanie, że alkoholik to tylko zdegenerowany menel
    doprowadziło do takiego a nie innego podejścia do sprawy, jakie
    widzimy tutaj w wykonaniu obrońców pijaków. Im się w głowie nie
    mieści, że pan w garniturze, pod krawatem ni awanturujący się
    (zazwyczaj), który sobie wypija drinka lub dwa, może być ciężko
    uzależnionym alkoholikiem. Bo on przecież nigdy nie doświadczył
    zespołu odstawienia. Ale nie potrafi sobie przypomnieć choć jednego
    dnia, gdy NIE wypił swojego drinka albo dwóch...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2014-01-07 20:06:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    > Żebyś się nie zdziwił. Obecna władza (a może lepiej UE) przekonuje nas
    > do takich głupot i obiecuje że rozwiąże wszystkie nasze problemy... :-)
    > Właśnie wprowadzają zakaz palenia drewnem w wędzarkach.

    Przemysłowego. Nie będą w stanie zlikwidować domowych wędzarni. I
    nigdy do tego nie dążyli. Doprowadzą tylko do tego, że więcej mięsa
    znajdzie się w obrocie poza kontrolą weterynaryjną.

    > Myślisz że ograniczenie ilości sklepów, % w butelce, czy wielkości tej
    > butelki ;-) nie będzie do ogarnięcia dla unijnych biurokratów? :-)

    Będzie doskonale do ogarnięcia przez polskie emerytki. Luka w rynku
    zostanie wypełniona natychmiast. Tak było zawsze i będzie zawsze.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2014-01-07 20:09:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uncle Pete wrote:

    > A "balonik" to nie alkomat? Nie sądzę, że rząd chcę wprowadzić
    > obowiązek wożenia ze sobą atestowanego elektronicznego alkomatu za
    > 500 zł z ważną legalizacją )))

    a ja sądzę... ;-)

  • 69. Data: 2014-01-07 20:11:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
> [...]
    > alkomat, grożące kratki i inne konsekwencje? Jak do auta wsiada ktoś,
    > kto ma 2 promile, to czy mam uwierzyć, że sobie dmuchnie w alkomat,
    > po czym grzecznie wysiądzie z auta? Jeżeli kilka dni po
    > ogólnopolskiej histerii w mediach dalej trafiają się osobniki, nie
    > potrafiące powstrzymać się od picia za kółkiem - to ich ma
    > powstrzymać?
    > No, chyba że ktoś ze znajomych jest importerem lub producentem
    > alkomatów - wtedy rozumiem idee
    > Ciekawe, co w przypadku kiedy wskazania mojego alkomatu nie będą
    > pokrywały się ze wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z

    imho najlepszą metodą byłaby kastracja kierowców i po robocie... ;-)

  • 70. Data: 2014-01-07 20:13:35
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 15:42:00 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z producentem urządzenia?

    Dobry interes się szykuje. Trzeba zacząć robić rurki wskaźnikowe. Tanie w produkcji,
    doskonale można czymś takim spierdolić interes ludziom królika co będą mieli
    wyłączność na elektroniczne alkomaty.