  • 141. Data: 2016-06-23 16:18:03
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jun 2016 15:58:02 +0200, SW3
    <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > Znasz jakiś przykład gdzie położyli grubsze kable bo ktoś sobi=

    Znam: wymiana ogrzewania węglem na elektryczne. Wymiana kabli w
    budynku była konieczna.

  • 142. Data: 2016-06-23 16:48:45
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.06.2016 o 16:18 slawek <f...@f...com> pisze:

    > Znam: wymiana ogrzewania węglem na elektryczne. Wymiana kabli w budynku
    > była konieczna.

    Nie pytam o kable w budynku tylko w linii przesyłowej.

    --
    SW3
    ----

  • 143. Data: 2016-06-23 16:49:40
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.06.2016 o 15:56 slawek <f...@f...com> pisze:

    > Prościej być nie może.

    ROTFL

    --
    SW3
    ----

  • 144. Data: 2016-06-23 16:59:03
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.06.2016 o 16:04 slawek <f...@f...com> pisze:

    > Bo i dlaczego mam interesować się czymś innym?

    No właśnie dlaczego?

    > Czy jak kupujesz marchewkę to interesują cię szczegóły branży
    > marchwiarskiej... czy cena detaliczna?

    Sam pisałeś, że chcesz dedykowanego łącza 20A (czy jaki tam masz
    bezpiecznik) do elektrowni.
    Czy chcesz przez cały czas płacić za utrzymywanie infrastruktury
    umożliwiającej ciągłe dostarczanie Ci marchewek o wydajności równej
    maksymalnej chwilowej wydajności Twojej konsumpcji?

    --
    SW3
    ----

  • 145. Data: 2016-06-23 18:13:38
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jun 2016 16:59:03 +0200, SW3
    <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > Czy chcesz przez cały czas płacić za utrzymywanie infrastruktury =
    > umożliwiającej ciągłe dostarczanie Ci marchewek o wydajności r=

    A co jest napisane w umowie? Jest tam jakieś ograniczenie?

  • 146. Data: 2016-06-23 18:15:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości grup
    On Thu, 23 Jun 2016 13:36:48 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Owszem, jednak dla tych 15 minut raz w miesiącu trzeba będzie położyć
    >kable nie na 15 minut, ale na stałe.

    Od pionow zbiorczych na korytarzu.

    Bo samych pionow pewnie nie trzeba ruszac - wytrzymaja, poki sie
    sasiedzi nie zmowia, ze wszyscy o jednej porze swoje spawarki
    wlaczaja.

    >Nota bene, gdybyś miał swoje prywatne kable i transformatory... to
    >też musiałbyś je kupić

    Oczywiscie, ale znow - kupilbym tego kabla 100m, a nie 200 km.
    200km na 20A przetransformowane do 200kV to ile bedzie kosztowalo ?

    >Poza tym oczywiście płacić należy za pobraną energię. Ale dyskutujemy
    >nie o cenie kWh, lecz o tajemniczych opłatach za przesył.

    Straty w sieci tez powstaja, wiec i jakas oplata za transport powinna
    byc.
    Zakladajac oczywiscie, ze nie jest wliczona w cene 1kWh.

    J.

  • 147. Data: 2016-06-23 18:16:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości grup
    On Thu, 23 Jun 2016 16:59:03 +0200, SW3

    >A co jest napisane w umowie? Jest tam jakieś ograniczenie?

    W umowie jest tez napisane, ze klient zaplaci "oplate sieciowa" za
    kazda kWh ..

    J.

  • 148. Data: 2016-06-23 20:23:44
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > A co jest napisane w umowie? Jest tam jakieś ograniczenie?

    Sorki, że się ładuję... tak mi się skojarzyło sprzed lat, jak sobie
    kombinowałem jakieś stałe łącze do domu, gdzie np. powiedzmy, były 3
    prędkości netu, 1, 5 i 10 Mbit, za powiedzmy, 50, 80 i 100 złotych. W danych
    technicznych podane np. jest, że w ofercie dostajemy prędkość gwarantowaną
    np. 256 Kbit. Ale, za dużą dopłatą, np. za 300, mogę sobie wykupić prędkość
    gwarantowaną 1Mbit, za 500 2Mbit i za 1000 5 Mbit...
    Może więc i z prądem podobnie? (inna rzecz, że różnie bywa ze szczegółami)

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 149. Data: 2016-06-23 20:30:33
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jun 2016 20:23:44 +0200, "HF5BS" <h...@j...pl> wrote:
    > Może więc i z prądem podobnie? (inna rzecz, że różnie bywa ze
    szczegółami)

    I właśnie o to chodzi.

  • 150. Data: 2016-06-23 20:39:30
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jun 2016 18:15:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Bo samych pionow pewnie nie trzeba ruszac - wytrzymaja, poki sie
    > sasiedzi nie zmowia, ze wszyscy o jednej porze swoje spawarki
    > wlaczaja.

    Obiecujesz 10 ludziom 10% zysku jak pożyczą ci na 10 dni po 1000 PLN.
    I jeżeli jesteś energetykiem wypłacasz 5 z nich po 1100 PLN. A
    pozostałym 5 mówisz, że to overbooking był: nic nie dajesz, no bo
    zwyczajnie przepustowość twojego portfela na to nie pozwala.