  • 1. Data: 2010-08-03 08:35:08
    Temat: Nowa promocja w Play ?!
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Kup przez internet a dostaniesz 600 minut do wszystkich....taki dziś
    cudo pokazało się na głównej stronie i co ciekawe nie używa nikt "do"
    określenia. Jednak jak to w Play bywa dalej nic na temat tej promocji
    nie wiadomo jak i bok nic nie słyszał.

    http://www.playmobile.pl

    Może ktoś z grupowiczów wie coś więcej na temat?

    MM

  • 2. Data: 2010-08-03 09:02:24
    Temat: Re: Nowa promocja w Play ?!
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 3-08-10 10:35, MM pisze:
> [...]
    > nie wiadomo jak i bok nic nie słyszał.
    >
    > http://www.playmobile.pl
    >
    > Może ktoś z grupowiczów wie coś więcej na temat?

    http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/longplay-
    69/index.html

    --
    ALEX Alpha

  • 3. Data: 2010-08-03 09:04:23
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    On 08/03/2010 11:02 AM, ALEX wrote:

    > http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/longplay-
    69/index.html

    Czyli nic nowego 100 minut miesięcznie przez pół roku. A już miałem
    nadzieje, że dokładają ekstra.

    MM

  • 4. Data: 2010-08-03 11:55:07
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 3-08-10 11:04, MM pisze:

    > Czyli nic nowego 100 minut miesięcznie przez pół roku.

    A po pół roku zero minut w abonamencie? W abo jest 350min w standarcie +
    extra 6 x 100min.

    A już miałem
    > nadzieje, że dokładają ekstra.

    Czytanie ze zrozumieniem nadal ma przyszłość.

    --
    ALEX Alpha

  • 5. Data: 2010-08-03 20:39:31
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    On 08/03/2010 01:55 PM, ALEX wrote:

    > A po pół roku zero minut w abonamencie? W abo jest 350min w standarcie +
    > extra 6 x 100min.

    Z czego składa się podstawowa oferta to wiem.

    > Czytanie ze zrozumieniem nadal ma przyszłość.

    Pewnie tak, tylko po co ta ironia. Pytanie było o strone główna i nowa
    reklamę...

    MM