  • 1. Data: 2011-08-24 20:54:25
    Temat: Nowa era ogloszen typu sprzedam auto
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Normalnie nie zwracam uwagi na kartki na szybach samochodu ALE to cos bylo
    jakies inne ;-)

    http://img94.imageshack.us/img94/3420/autkox.jpg

    i zblizenie coby ulatwic zadanie ;-)

    http://img847.imageshack.us/img847/3300/kodok.jpg

    Idzie nowe!

    Takze pozdrawiamy pomyslodawce i oby woz sie sprzedal a tak zajmuje miejsce
    parkingowe poki co w bezplatnej ale deficytowej, jesli o miejsca parkingowe
    chodzi, czesci Wroclawia.

  • 2. Data: 2011-08-24 21:12:56
    Temat: Re: Nowa era ogloszen typu sprzedam auto
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-24 20:54, Papkin pisze:
> [...]
    >
    > Takze pozdrawiamy pomyslodawce i oby woz sie sprzedal a tak zajmuje
    > miejsce parkingowe poki co w bezplatnej ale deficytowej, jesli o miejsca

    doskonałe ;-)
    Jakby sie komuś nie chciało:

    "Pozdrawiam dociekliwych! Samochód na sprzedaż, uszkodzony silnik
    (nieszczelny), akumulator i centralny zamek do wymiany, niesprawdzona
    klimatyzacja, rocznik 1992, kontakt: (można tak podać?:D) , w godzinach
    wieczornych. "

  • 3. Data: 2011-08-24 21:16:10
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Normalnie nie zwracam uwagi na kartki na szybach samochodu ALE to cos bylo
> [...]

    hmm może to głupie pytanie ale jak to odszyfrować?

    brat

  • 4. Data: 2011-08-24 21:18:36
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-24 21:16, bratPit pisze:

    > hmm może to głupie pytanie ale jak to odszyfrować?
    >
    > brat
    to kod QR

  • 5. Data: 2011-08-24 21:20:16
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-08-24 21:16, bratPit pisze:

    > hmm może to głupie pytanie ale jak to odszyfrować?

    Zrobic zdjecie komorka z odpowiednim programem zainstalowanym do tego kodu.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 6. Data: 2011-08-24 21:28:22
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > to kod QR

    thx,

    brat

  • 7. Data: 2011-08-24 21:31:18
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > hmm może to głupie pytanie ale jak to odszyfrować?

    http://zxing.org/w/decode.jspx

    nakarm te aplikacje tym kodem, pomyslowe ale albo akt desperacji albo tak
    naprawde on nie chce sprzedac tego samochodu a ma wytlumaczenie przed swoja
    kobieta: przeciez kochanie wisza 4 ogloszenia w nowoczesnej, chwytliwej formie
    ;>

  • 8. Data: 2011-08-24 21:31:38
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Zrobic zdjecie komorka z odpowiednim programem zainstalowanym do tego
    > kodu.

    hmm, nie mam czytnika QR w kom :/

    brat

  • 9. Data: 2011-08-24 21:36:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (nieszczelny), akumulator i centralny zamek do wymiany, niesprawdzona
    > klimatyzacja, rocznik 1992, kontakt: (można tak podać?:D) , w godzinach

    a mój telefon sobie z tym nie radzi... dekoduje niestety tylko proste kody
    2D ... takie powiedzmy jednozdaniowe.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-08-24 22:01:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    Wednesday, August 24, 2011, 9:36:38 PM, you wrote:

    > a mój telefon sobie z tym nie radzi... dekoduje niestety tylko proste kody
    > 2D ... takie powiedzmy jednozdaniowe.

    Ja używam QuickMark do czytania takich kodów. Bez problemów odczytał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl