  • 11. Data: 2010-06-15 11:25:17
    Temat: Re: Notebooki dla firmy, jaki producent?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:w6vocq7cviwm.qjes2kam0bcr.dlg@40tude.net...
    > Kazdy oprocz HP.
    i Toshiba

  • 12. Data: 2010-06-15 11:40:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości
    news:12ra1hht5q8bv.dlg@kwinto.prv...

    > HP jest niezłym wyborem, ale tylko seria biznesowa, a nie konsumencka.
    > Mamy kilkanaście notków z serii 6xxx/7xxx i żaden się nie popsuł
    > jeszcze. Baterie są tanie jak barszcz. Jedyna ich wada to zasilacze -
    > trzeba je wymieniać średnio co pół roku.

    Chciałem dokładnie to samo napisać ale HP z czasów nx7300 (nx7400)
    dodałbym zawiasy słabe.

    teraz ja obstawiam DELLa Studio (zawiasyyyy)
    Artur(m)

  • 13. Data: 2010-06-15 14:46:22
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-06-15 13:40, Artur(m) pisze:
    > Chciałem dokładnie to samo napisać ale HP z czasów nx7300 (nx7400)
    > dodałbym zawiasy słabe.

    Mój 3-4 letni nx7400, bardzo intensywnie użytkowany (absolutnie nie jako
    stacjonarny) nie ma żadnych problemów z zawiasami... No ale być może po
    prostu miałem szczęście :-)

    --
    PSYLO

  • 14. Data: 2010-06-15 15:39:34
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 16:46:22 +0200, PSYLO wrote:
    > Mój 3-4 letni nx7400, bardzo intensywnie użytkowany (absolutnie nie jako
    > stacjonarny) nie ma żadnych problemów z zawiasami.

    Pekanie zawiasow to niezwykle czesta przypadlosc serii NX.
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_f
    rm/thread/1ee97135a48fe924
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2010-06-19 08:34:49
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci grup
    g2000yqn.googlegroups.com...
    > osobiscie- mialem do czynienia z pavulonami od HP- i, szczerze mowiac,
    > nigdy bym hp nie wzial.
    >
    > jesli mozna sie spytac- co jest nie tak z latitude e seria? pytam, bo
    > rozwazam zakup (konkretnie model E6410)
    >
    > jezeli chodzi o kwestie niezawodnosci- to na pierwszym miejscu jest
    > asus (
    > http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_lapto
    p_reliability_1109.pdf
    > - poczytaj sobie).