  • 1. Data: 2010-06-14 09:02:03
    Temat: [Pilne !!] LCDki na LEDach.
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Przymierzam sie do kupna 24" LCDka na LEDach. Póki co obstawiam te 2 modele:

    http://benq.pl/products/LCD/index.cfm/page/gallery/p
    roduct/1174
    http://benq.pl/products/LCD/index.cfm/page/gallery/p
    roduct/1157

    Za PIVOT jakieś 100 zł więcej (do przemyślenia) natomiast przed zakupem
    chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego wyboru (czy np dostrzegacie
    jakieś istotne różnice przemawiające na korzyść jednego lub drugiego,
    jeśli idzie o parametry)?

    Chętnie też poznam inne propozycje (nie ukrywam, że głównym
    determinantem jest jak najniższa cena).

    Pzdr, OMSON

    P.S. Monitor służyć będzie głownie jako DAW, czasem obróbka Photoshop,
    sporo filmów, gry komputerowe, WWW. Taki do wszystkiego w domu u
    przeciętnego użytkownika.

  • 2. Data: 2010-06-14 10:35:46
    Temat: Re: [Pilne !!] LCDki na LEDach.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "OMSON" <o...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > P.S. Monitor służyć będzie głownie jako DAW, czasem obróbka Photoshop,
    > sporo filmów, gry komputerowe, WWW. Taki do wszystkiego w domu u

    Obydwa uzywaja panelu TN, wiec do Photoshopa beda nadawac sie raczej
    kiepsko.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-06-14 10:56:56
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    kamil pisze:

    > Obydwa uzywaja panelu TN, wiec do Photoshopa beda nadawac sie raczej
    > kiepsko.

    PS tylko czasem, wiec nie jest to wyznacznik. W pracy tez mam TN i na
    potrzeby WWW nie ma problemów (jakaś tania 22-ka MAG).

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2010-06-14 11:01:17
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik OMSON napisał:

    > PS tylko czasem, wiec nie jest to wyznacznik. W pracy tez mam TN i na
    > potrzeby WWW nie ma problemów (jakaś tania 22-ka MAG).

    Nie no, na potrzeby WWW to trzeba miec pasciaka, tak jak 99%
    internautów, a zwlaszcza prezes czy inny dyrektor, ktoremu ciezko
    wyjasnic technicznie ujmujac, dlaczego na jego monitorze kolory sa
    brzydkie ;)