  • 11. Data: 2014-04-10 15:48:26
    Temat: Re: Nokia z Androidem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 15:32:42 +0200, tixe napisał(a):

    > czepiajacego i chwytajacego sie gowna... tak, owszem.

    mam cię przeprosić, że się ciebie czepiam?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-04-10 16:48:28
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-04-10 11:49, tixe pisze:

    > "Zmusza" do zainteresowania się, gdyż śledzę nowinki techniczne :D

    Czytanie ze zrozumieniem, nie jest twoją mocną stroną. Może kiedyś "zmusi".
    ATSD wątek o Nokiach z Droidem jest mocno nieświeży.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 13. Data: 2014-04-10 17:42:24
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    > mam cię przeprosić, że się ciebie czepiam?

    Nie mnie się czepiasz, możesz spłynąć razem z gównem, do którego się
    lubisz przyklejać.
    Żegnam.

  • 14. Data: 2014-04-10 19:27:04
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "tixe" napisał:

    > Nie mnie się czepiasz, możesz spłynąć razem z gównem, do którego
    > się lubisz przyklejać.

    Przykleił się do ciebie.. ;->

    JoteR

  • 15. Data: 2014-04-10 19:40:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > "Zmusza" do zainteresowania się, gdyż śledzę nowinki techniczne :D

    To coś słabo śledzisz. Już inni napisali, że te Nokie dają się hackować
    i nawet Google Play da się doinstalować.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2014-04-10 20:10:41
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.04.2014 23:26, Tomek pisze:

    > Wszystko.

    > Za 699 pln chciałeś mieć szczyt techniki? Co na to lekarz?
    technicznie porównywalne są w porywach do sony ericson arc, czyli
    cieniutko. taniej można kupić wiele modeli mało znanych, lub marketowych
    firm. drożej o stówę można już kupić telefon ktory ma dwa razy tyle
    punktów w antutu. dwa razy, nie kilkanaście procent
    > Na temat samsungów S3 S3 mini S4 i S4 mini też tak płakałeś? Czy
    > zapomniałeś?
    między nokią x a s4mini niema żadnego porówniania.

    > Skoro to badziew, skąd takie zainteresowanie?\
    cały czas jest zainteresowanie tanimi telefonami z androidem. nie ważne
    że sam android przeszkadza telefonowi, a zalety systemu operacyjnego,
    jego konfigurowalność, mnogość softu, ogranicza mocno marny hardware.
    fotki mają być takie żeby problemów nie było widać na 4 calach, 800
    punktach, czyli na poziomie se k750. ekran za mały, i tak nie będzie
    wyświetlał stron internetowych, jakieś gry, marne przecież i tak się da
    uruchomić. TAk więc NOKIA jest tym, czego wielu chce, bo przecież nokia
    to dobra firma! (była)

    ToMasz

  • 17. Data: 2014-04-11 18:29:35
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > nie ważne że sam android przeszkadza telefonowi, a zalety systemu
    > operacyjnego, jego konfigurowalność, mnogość softu, ogranicza mocno marny
    > hardware.

    Chyba nie zrozumiałeś istoty rzeczy. Te nokie nie są na żadnym androidzie.
    Kto wam to wmówił?

  • 18. Data: 2014-04-12 23:15:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-10 11:49, tixe pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak sama nazwa wskazuje, jest to pomniejszona wersja, tymczasem polityka
    >(...)

    Jesteś pewien, że S3 Mini to pomniejszona wersja S3?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam