  • 11. Data: 2011-09-14 12:49:37
    Temat: Re: Nokia ovi mapy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał

    > Mi powiedział.

    Chyba ci sie wydawalo.

    > No to masz 3 wyjścia:
    > -Zmień taryfę na Play All Inclusive, lub coś w tym guście

    Z opcja " na caly swiat" ?

    > -Sprzedaj c6, kup iPx
    > -Albo po prostu wyłącz

    > A co w tym upierdliwego? Całkiem fajny ficzer.

    Upierdliwe jest ze wciskac "nie" trzeba z 10 razy.
    Jakby nie wystarczylo powiedziec "nie, k*, naprawde nie".

    Musze poszukac reklamowek ... i zglosic niezgodnosc z umowa :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-09-14 14:26:35
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 14 09 2011 14:49, J.F. pisze:

    > Chyba ci sie wydawalo.

    Nic mi się nie wydawało, to banalnie proste. Zaczynasz pszemolować :-/

    > Z opcja " na caly swiat" ?

    I Antarktydę.

    > Upierdliwe jest ze wciskac "nie" trzeba z 10 razy.
    > Jakby nie wystarczylo powiedziec "nie, k*, naprawde nie".

    Jakoś nie zauważyłem.

    > Musze poszukac reklamowek ... i zglosic niezgodnosc z umowa :-)

    Weź lepiej zostaw tę Nokie w spokoju, za trudna dla Ciebie.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 13. Data: 2011-09-14 15:28:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nic mi się nie wydawało, to banalnie proste. Zaczynasz
    > pszemolować :-/

    To co ten komunikat dokladnie mowil ?

    > I Antarktydę.

    Pojedziesz kiedys, a potem dostaniesz rachunek za lacznosc
    satelitarna i zmienisz zdanie :-)

    > Jakoś nie zauważyłem.

    Albo masz inny telefon, albo inny program, albo wciskasz "tak" :)

    > Weź lepiej zostaw tę Nokie w spokoju, za trudna dla Ciebie.

    Niewazne czy dla mnie - ma byc wyraznie napisane ze produkt wymaga
    pakietu internetowego do poprawnej pracy, jesli wymaga :-)
    Kupilem dlatego ze miala miec mapy offline.
    A dostalem cos co nie ma deklarowanych wlasciwosci, czyli chyba
    jednak niezgodny z umowa.

    J.

  • 14. Data: 2011-09-14 16:09:11
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 14 09 2011 17:28, J.F. pisze:

    > To co ten komunikat dokladnie mowil ?

    Jaki znowu komunikat?

    > Pojedziesz kiedys, a potem dostaniesz rachunek za lacznosc satelitarna i
    > zmienisz zdanie :-)

    Tak dobrze to tylko w iP.

    > Albo masz inny telefon, albo inny program, albo wciskasz "tak" :)

    Albo za wszelką cenę starasz się zniknąć fakt że GUI symbianów jest
    bardzo podobne.

    > Niewazne czy dla mnie - ma byc wyraznie napisane ze produkt wymaga
    > pakietu internetowego do poprawnej pracy, jesli wymaga :-)

    Nie wymaga.

    > Kupilem dlatego ze miala miec mapy offline.

    A nie ma? Ciekawostka, a tyle symbianów miałem z mapami offline. Ile to
    się człowiek może z newsów dowiedzieć.

    > A dostalem cos co nie ma deklarowanych wlasciwosci, czyli chyba jednak
    > niezgodny z umowa.

    Jakich deklarowanych właściwości nie ma?

  • 15. Data: 2011-09-15 10:09:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX" napisał w wiadomości

    >Jaki znowu komunikat?

    Skoro ci powiedzial po co chce sie laczyc, to jakims komunikatem to
    zrobil :-P

    >Tak dobrze to tylko w iP.

    Juz wiele osob na to narzekalo.
    I nie trzeba wcale "smart"fona.

    >Albo za wszelką cenę starasz się zniknąć fakt że GUI symbianów jest
    >bardzo podobne.

    Dlatego mnie wlasnie troche dziwi ze ja musze blokowac wielokrotnie, a
    ty ponoc raz :-)

    >Nie wymaga.

    Ale wtedy nawigacja jest bezuzyteczna, bo nabija wysokie rachunki,
    albo wymaga stalego popychania :-P

    >A nie ma? Ciekawostka, a tyle symbianów miałem z mapami offline. Ile
    >to się człowiek może z newsów dowiedzieć.

    No niby ma. Ale jakos stale chce sie laczyc nie wiadomo po co :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-09-15 14:00:36
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 15 09 2011 12:09, J.F pisze:

    > Skoro ci powiedzial po co chce sie laczyc, to jakims komunikatem to
    > zrobil :-P

    "Połączyć z internetem przez sieć kom.? Za poł. danych może być pobrana
    zwykła opłata."

    > Juz wiele osob na to narzekalo.
    > I nie trzeba wcale "smart"fona.

    Połączyli się z satelitą komunikacyjnym bez anteny i modułu? Załatwisz
    mi trochę twojego stuffu?

    > Dlatego mnie wlasnie troche dziwi ze ja musze blokowac wielokrotnie, a
    > ty ponoc raz :-)

    Ustawiłem to globalnie: Menu -> Ustawienia -> Łączność -> Ustawienia.

    > Ale wtedy nawigacja jest bezuzyteczna, bo nabija wysokie rachunki, albo
    > wymaga stalego popychania :-P

    Jedyne co nabija rachunki to niewiedza/nieudolność użyszkodnika. Ale jak
    się nie chce komuś poświęcić paru minut na lekturę podręcznika
    użyszkodnika to potem trzeba bulić.

    > No niby ma. Ale jakos stale chce sie laczyc nie wiadomo po co :-)

    Ty nie WIESZ po co.

  • 17. Data: 2011-09-15 22:20:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:00:36 +0200, ALEX napisał(a):
> [...]
    [...]
    > "Połączyć z internetem przez sieć kom.? Za poł. danych może być pobrana
    > zwykła opłata."

    I to wyjasnia w jakim celu ?

    No moze i wyjasnia. W celu pobrania oplaty :-)

    > Połączyli się z satelitą komunikacyjnym bez anteny i modułu? Załatwisz
    > mi trochę twojego stuffu?

    Niektorzy maja telefony ktore sie przez satelite lacza, i to nawet bez
    widocznej anteny ani widocznego modulu .

    > Ustawiłem to globalnie: Menu -> Ustawienia -> Łączność -> Ustawienia.

    Ale ja az tak globalnie nie chce - czasem jednak chce odpalic jakis program
    z internetem bezs grzebania w ustawieniach ... ha, musze sprawdzic, moze da
    sie profilami to zalatwic.

    > Jedyne co nabija rachunki to niewiedza/nieudolność użyszkodnika. Ale jak
    > się nie chce komuś poświęcić paru minut na lekturę podręcznika
    > użyszkodnika to potem trzeba bulić.

    A pisze cos tam na temat dzwiekow nawigacji ?
    Bo juz drugi raz mi sie przydarza - nawigacja jest niema,
    nie ma tez zadnego zestawu komunikatow do wyboru.

    > Ty nie WIESZ po co.

    Ja nie wiem, ty tez nie wiesz, tylko sie co najwyzej domyslasz.

    J.

  • 18. Data: 2011-09-16 12:59:47
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 09 2011 0:20, J.F. pisze:

    > [...]
    >
    > I to wyjasnia w jakim celu ?
    >
    > No moze i wyjasnia. W celu pobrania oplaty :-)

    A skąd wytrzasnąłeś że on wyjaśnia po co chce się łączyć?

    > Niektorzy maja telefony ktore sie przez satelite lacza, i to nawet bez
    > widocznej anteny ani widocznego modulu .

    To po ile ten stuff?

    > Ale ja az tak globalnie nie chce - czasem jednak chce odpalic jakis program
    > z internetem bezs grzebania w ustawieniach

    No to masz problem.

    > ... ha, musze sprawdzic, moze da
    > sie profilami to zalatwic.

    Profilem offline?

    > A pisze cos tam na temat dzwiekow nawigacji ?
    > Bo juz drugi raz mi sie przydarza - nawigacja jest niema,
    > nie ma tez zadnego zestawu komunikatow do wyboru.

    No to pobierz i włącz podpowiedzi.

    > Ja nie wiem, ty tez nie wiesz, tylko sie co najwyzej domyslasz.

    Wiem.

  • 19. Data: 2011-09-16 14:12:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > [...]
    > I to wyjasnia w jakim celu ?
    > No moze i wyjasnia. W celu pobrania oplaty :-)

    >A skąd wytrzasnąłeś że on wyjaśnia po co chce się łączyć?

    Z twojego "mi powiedzial".

    > Niektorzy maja telefony ktore sie przez satelite lacza, i to nawet
    > bez
    > widocznej anteny ani widocznego modulu .

    >To po ile ten stuff?

    Irydium ? Srednio drogie.

    > A pisze cos tam na temat dzwiekow nawigacji ?
    > Bo juz drugi raz mi sie przydarza - nawigacja jest niema,
    > nie ma tez zadnego zestawu komunikatow do wyboru.

    No to pobierz i włącz podpowiedzi.

    Byly pobrane i wlaczone. I nawet dzialaly. I znikly.
    Wystarczylo polaczyc z ovi na komputerze i sie pojawily, bez
    pobierania.
    Na ktorej stronie instrukcji jest to opisane ?

    P.S. Glosy polskie do pobrania sa dwa, jeden "z nazwami ulic".
    Oba pobrane ... a do wyboru tylko jeden. Tak ma byc ?

    > Ja nie wiem, ty tez nie wiesz, tylko sie co najwyzej domyslasz.
    >
    >Wiem.

    To napisz precyzyjnie, jakie proby lacznosci po kolei wykonuje.

    J.

  • 20. Data: 2011-09-16 14:29:56
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 09 2011 16:12, J.F pisze:

    > Z twojego "mi powiedzial".

    To źle zrozumiałeś, przeczytaj wątek jeszcze raz.

    > Irydium ? Srednio drogie.

    Ale odloty daje niezłe.

    > No to pobierz i włącz podpowiedzi.
    >
    > Byly pobrane i wlaczone. I nawet dzialaly. I znikly.

    Miałem to samo z ostrzeganiem o fotopstrykach. Były i znikły. A potem
    się pojawiły znowu. Taki "urok" Nokii i Symbiana.

    > Wystarczylo polaczyc z ovi na komputerze i sie pojawily, bez pobierania.
    > Na ktorej stronie instrukcji jest to opisane ?

    Nie czytam instrukcji obsługi, to dla lamerów.

    > P.S. Glosy polskie do pobrania sa dwa, jeden "z nazwami ulic".
    > Oba pobrane ... a do wyboru tylko jeden. Tak ma byc ?

    A jak niby inaczej? Dwie staśki przekrzykujące się jak przekupki na targu?

    > To napisz precyzyjnie, jakie proby lacznosci po kolei wykonuje.

    1 AGPS
    2 Info o warunkach na planowanej trasie.