  • 1. Data: 2010-12-02 10:35:37
    Temat: Nokia-jak przegrać kontakty na nowy telefon ?
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    -Mam klasyczną nokię sprzed 5 lat.
    -Zakupiłem na allegro specjalny zestaw do kopiowania kontaktów
    -W ustawieniach starego telefonu mam wybrane niestety "tylko tel" i tam zapamiętane
    numery
    -Przełączam ustawienia na "tylko SIM" i nie mam kontaktów :(

    Da się to jakoś przegrać bez ręcznego przepisywania wszystkiego ?...

    Krzyś

  • 2. Data: 2010-12-02 12:06:43
    Temat: Re: Nokia-jak przegrać kontakty na nowy telefon ?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "KrisB" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -Przełączam ustawienia na "tylko SIM" i nie mam kontaktów :(
    >
    > Da się to jakoś przegrać bez ręcznego przepisywania wszystkiego ?...

    Jakbyś był tak miły i napisał wyraźnie jaki jest model tej "klasycznej" nokii
    sprzed 5 lat i jaki jest model nowego telefonu, byłoby prościej. Inaczej swój
    post zamieść na pl.misc.wrozbiarstwo.z.fusow

  • 3. Data: 2010-12-02 12:21:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "KrisB" napisał:

    > -Zakupiłem na allegro specjalny zestaw do kopiowania kontaktów

    Kolumnę Zygmunta dołożyli gratis?

    JoteR

  • 4. Data: 2010-12-02 15:44:19
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-02 11:35, KrisB pisze:
    > -Mam klasyczną nokię sprzed 5 lat.

    nie znam tego modelu

    > -Zakupiłem na allegro specjalny zestaw do kopiowania kontaktów

    no tak, frajerów nie trzeba szukać

    > -W ustawieniach starego telefonu mam wybrane niestety "tylko tel" i tam
    > zapamiętane numery
    > -Przełączam ustawienia na "tylko SIM" i nie mam kontaktów :(

    no i co / trzeba przenieśc na simale skoro poza tym że to model
    "klasyczny' to nic o nim nie wiadomo ....

    > Da się to jakoś przegrać bez ręcznego przepisywania wszystkiego ?...

    da się albo nie da, wszystko zależy od modelu telefonu, tym cudownym
    zestawem z allegro sie nie da ?

  • 5. Data: 2010-12-03 09:10:20
    Od: "froniK" <s...@h...ru>

    > Da się to jakoś przegrać bez ręcznego przepisywania wszystkiego ?...

    Zwykle w "klasycznych" nokiach:
    spis telefonow - kopiuj - z telefonu do pamieci karty sim - wszystko
    lub
    spis telefonow - zaznacz - zaznacz wszystko - (po zaznaczeniu znow klikasz
    "opcje") kopiuj - z telefonu do pamieci karty sim

  • 6. Data: 2010-12-07 06:27:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    KrisB <...@...pl> dared to write:
> [...]
    > kontaktów :(
    >
    > Da się to jakoś przegrać bez ręcznego przepisywania wszystkiego ?...

    Próbowałeś podłaczyć do kompa z Ovi Suite? Masz opcję synchronizacji z serwerem? W
    wielu nokiach - nawet starszych - kontakty można synchronizować zdalnie, np. z Nokia
    Ovi albo książką adresową Gmail.

    k.