  • 1. Data: 2011-03-26 16:19:52
    Temat: Nokia Messaging w Play
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    W niebrandowanym telefonie Nokia 5800 w Play Fresh mam aplikację Nokia
    Messaging.
    Nie umiem wygooglać czy to jest płatna usługa czy nie (poza oczywistymi
    kosztami transmisji danych).
    Tutaj:
    http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/n
    okia-email/
    jest tylko informacja o samej aplikacji.
    W archiwach znajduję informację, że aplikacja była darmowa do maja'10r.
    Są teraz jakieś koszty? I jak niby Play ma mnie za to skasować gdy będę
    używał aplikacji Nokii?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu