  • 1. Data: 2011-01-01 11:26:37
    Temat: Re: najtanszy internet?
    Od: noname <n...@n...pl>

    orange i play odradzam, choc wychodza najtaniej, wolne polaczenie

    polecam plusa i ere, choc era ma cos ostatnio problemy techniczne z
    obsluga prepaidow, za to jak juz dziala, to przynajmniej w tych
    miejscach, gdzie bywam troche lepiej niz plus

    w plusie masz teraz fajna promocje - zwie sie o "iPlus na karte -
    ladujesz i surfujesz" - np. za 100 zl doladowania dostajesz 6 giga i
    waznosc 180 dni

  • 2. Data: 2011-01-01 16:25:05
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-01-01 12:26, noname pisze:
> [...]
    >
    > w plusie masz teraz fajna promocje - zwie sie o "iPlus na karte -
    > ladujesz i surfujesz" - np. za 100 zl doladowania dostajesz 6 giga i

    Eee tam. Lepiej samemu spróbować jak się w danej lokalizacji dany op
    sprawuje.
    Na alledrogo poniżej 40 zł starter z ok. 6 GB więc testy Orange drogo
    nie wyjdą - a pakiet ważny 150 dni.
    Play ma z założenia ograniczenie prędkości do 1 Mb/s
    Ja właśnie kończę Playa i mam też orange - u mnie Orange wyraźnie
    lepiej. Era u mnie wcale lepiej nie działała a wyraźnie drożej (prepaid)
    Tylko testować zostaje

  • 3. Data: 2011-01-01 17:46:50
    Temat: Nokia C5-00 GPS czas pracy
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    Witam,

    Tak patrzę na teoretyczne czasy czuwania tego telefonu i zastanawia mnie jak
    długo wytrzyma w pełni naładowana bateria Noki C5-00 podczas nawigacji w
    progamie Ovi Maps 3?

  • 4. Data: 2011-01-01 18:49:10
    Temat: Re: Nokia C5-00 GPS czas pracy
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "lukasz" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Tak patrzę na teoretyczne czasy czuwania tego telefonu i zastanawia mnie
    > jak długo wytrzyma w pełni naładowana bateria Noki C5-00 podczas nawigacji
    > w progamie Ovi Maps 3?

    mniej niż trasa do celu
    w mojej n95 nawigowanie na wbudowanym gpsie konczy sie po 1-2 godzinach.
    na odbiorniku gps po bt moge jeździc cały dzień.

    Jacek

  • 5. Data: 2011-01-01 19:56:04
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/01/2011 06:46 PM, lukasz wrote:
    > Witam,
    >
    > Tak patrzę na teoretyczne czasy czuwania tego telefonu i zastanawia mnie
    > jak długo wytrzyma w pełni naładowana bateria Noki C5-00 podczas
    > nawigacji w progamie Ovi Maps 3?

    Ale wiesz że ładowarka samochodowa to jakże przerażający koszt około 20
    złotych?

    M.

  • 6. Data: 2011-01-02 05:27:11
    Od: "bonus09" <b...@g...pl>

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i surfujesz" - np. za 100 zl doladowania dostajesz 6 giga i waznosc 180
    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    Mnie się wydaje że Orange jest najtańsze , nigdy nie miałe problemu z siecią
    telefoniczną
    Za miesiąc będę wiedział jak sie sprawuje sieć internotowa.

  • 7. Data: 2011-01-02 09:18:28
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    > Ale wiesz że ładowarka samochodowa to jakże przerażający koszt około 20
    > złotych?

    Akurat nie chodzi w tym przypadku o koszt ale moją ciekawość, z drugiej
    strony ładowarki nie użyjesz np. jadąc rowerem lub idąc pieszo (oczywiście
    można kombinować ale nie o to chodzi).

    Ja na swojej N95 8GB mogę korzystać z nawigacji przez od 5,5h do 6h non stop
    zaczynając od w 100% naładowanej baterii, to nie jest ściema - tyle trzyma.
    Czasy rozmów oraz czuwania podane przez producenta dla obu tych telefonów
    różnią się zdecydowanie i to z nawiązką na korzyść C5-00, zatem i czas
    pracy GPS powinien być zdecydowanie dłuższy, dlatego pytam tych co mają
    DOCZYNIENIA z tym telefonem jak to wygląda w praktyce.

  • 8. Data: 2011-01-02 09:38:29
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    Przepraszam wszystkich, nie wiem dlaczego wiadomość nie pojawiła się w
    osobnym wątku.

  • 9. Data: 2011-01-02 13:57:42
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/02/2011 10:18 AM, lukasz wrote:

    > Akurat nie chodzi w tym przypadku o koszt ale moją ciekawość, z drugiej
    > strony ładowarki nie użyjesz np. jadąc rowerem lub idąc pieszo
    > (oczywiście można kombinować ale nie o to chodzi).

    Idąc pieszo się raczej wygasza ekran częściej, inna prądożerność...

    M.

  • 10. Data: 2011-01-03 11:41:48
    Od: "bonus09" <b...@g...pl>

    Użytkownik "dwr" a wyraźnie drożej (prepaid)
    > Tylko testować zostaje

    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    Masz racje testować i nie wiązać sie na 24 miesiące bez świadomości że nie
    bedzie połączenia