  • 1. Data: 2010-10-23 13:57:13
    Temat: E72 i niechciane (?) połączenie EDGE w Erze
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    Mam Nokię E72 w Erze Tak Tak. Czasem słyszę w komputerowych głośnikach
    dłuższe sprzężenie jak przy odbieraniu/wysyłaniu danych i przyłapuję telefon
    na tym, że jest obecne jakieś połączenie Edge i zachodzi transmisja.
    O co tu chodzi? Oprogramowanie mam takie jaka fabryka dała, żadnych dziwnych
    aplikacji nie mam. Ta transmisja pojawia się raczej w losowych momentach i
    trwa może minutę.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 2. Data: 2010-10-24 06:35:50
    Temat: Re: E72 i niechciane (?) połączenie EDGE w Erze
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 15:57:13 +0200, =Marcos= napisał(a):

    > O co tu chodzi? Oprogramowanie mam takie jaka fabryka dała, żadnych dziwnych
    > aplikacji nie mam. Ta transmisja pojawia się raczej w losowych momentach i
    > trwa może minutę.

    Sprawdzanie czy na skrzynce mailowej nie pojawiły się nowe wiadomości?

    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Składanie komputera w dzisiejszych czasach,
    to takie klocki Lego w wersji professional.

  • 3. Data: 2010-10-24 11:52:31
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Sprawdzanie czy na skrzynce mailowej nie pojawiły się nowe wiadomości?

    Nie mam skonfigurowanej. Poza tym wg billingów nic za te połączenia nie
    płacę. No i transmisja pojawiała się w różnych odstępach czasu, mam
    wrażenie, że losowych.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2010-10-24 13:10:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> writes:

> [...]
    > dłuższe sprzężenie jak przy odbieraniu/wysyłaniu danych i przyłapuję
    > telefon na tym, że jest obecne jakieś połączenie Edge i zachodzi

    CIA/KGB/whatever cię podsłuchuje 8-).

    MJ

  • 5. Data: 2010-10-25 07:17:57
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Sat, 23 Oct 2010 15:57:13 +0200, =Marcos= wrote:

> [...]
    > transmisja. O co tu chodzi? Oprogramowanie mam takie jaka fabryka dała,
    > żadnych dziwnych aplikacji nie mam. Ta transmisja pojawia się raczej w

    No dobra, ale po czym wniosisz, że to EDGE? Faktycznie pokazuje się
    ikonka połączenia danych na wyświetlaczu?

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2010-10-28 22:08:53
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > No dobra, ale po czym wniosisz, że to EDGE? Faktycznie pokazuje się
    > ikonka połączenia danych na wyświetlaczu?

    Pokazuje się ikonka połączenia danych EDGE (dwie strzałeczki z E, tam gdzie
    normalnie mam "antenkę" lub 3G).