  • 1. Data: 2014-01-25 23:02:16
    Temat: No to jednak ten Android.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Przeszedłem jednak na tego Galaxy Trend i przyznaję, że Android to porażka.
    Zalogowałem się do sklepu gogla to mi zaczęło ładować tysiące
    powiadomień z Fejsbuka w jakimś innym programie od gogla.

    Powiedzcie mi jakie są programy do czytania plików *.txt, doców, xdoców
    w którym można zmienić kodowanie i ręcznie wybrać rodzaj pliku. A pdfy?
    O nawigacje sobie zainstalowałem.
    A do czytania epubów?

  • 2. Data: 2014-01-25 23:12:23
    Temat: Re: No to jednak ten Android.
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-25 23:02, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    >
    > Powiedzcie mi jakie są programy do czytania plików *.txt, doców, xdoców
    > w którym można zmienić kodowanie i ręcznie wybrać rodzaj pliku. A pdfy?

    Jako czytnik .txt i chyba docow polecam Moon Reader, w opisie w Google
    Play powinno byc info o obslugiwanych formatach.
    Wspolczuje telefonu, jeden z gorszych mozliwych wyborow. To chyba jakis
    zlotowkowiec?
    Niestety z takim sprzetem obecnie jestes na najlepszej drodze do
    zrazenia sie do Androida.

  • 3. Data: 2014-01-25 23:23:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Jan 2014 23:02:16 +0100 osobnik zwany Smok Eustachy
    napisał:

    > w którym można zmienić kodowanie i ręcznie wybrać rodzaj pliku. A pdfy?

    acroreader

    > O nawigacje sobie zainstalowałem.
    > A do czytania epubów?

    kindle

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-01-25 23:50:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.01.2014 23:12, atm pisze:
    /.../
    > Niestety z takim sprzetem obecnie jestes na najlepszej drodze do
    > zrazenia sie do Androida.

    Jak się nie dowiem jak odinstalować programy, które se poinstalowałem,
    to na pewno.

  • 5. Data: 2014-01-26 00:45:07
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 25.01.2014, o godzinie 23.50.34, na pl.misc.telefonia.gsm, Smok
    Eustachy napisał(a):

    > /.../
    >
    > Jak się nie dowiem jak odinstalować programy, które se poinstalowałem,
    > to na pewno.

    Chyba najprościej możesz zrobić to wprost ze sklepu (Moje aplikacje) i
    Odinstaluj. Jeżeli masz brandowany ROM to warto go zrootować i wypieprzyć
    niepotrzebne aplikacje (ale możesz stracić gwarancję). Nie polecam jeżeli
    nie wiesz o co kaman. On na ICS siedzi? Jeżeli tak, to to chyba najgorsze
    wydanie Androida. Jak jest update to koniecznie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2014-01-26 08:44:06
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-25 23:02, Smok Eustachy pisze:
    > Przeszedłem jednak na tego Galaxy Trend i przyznaję, że Android to porażka.
    > Zalogowałem się do sklepu gogla to mi zaczęło ładować tysiące
    > powiadomień z Fejsbuka w jakimś innym programie od gogla.

    Trza patrzeć i myśleć co się włącza. :P

    Oczywiste napomnienie: Jeśli aplikacja mówi Ci, ze chce przeglądać
    zawartość Twojego dysku (karty SD) i wysyłać Twoje pliki do sieci - to
    chyba sam wiesz...

    A jak nie wiesz, to: w pi.du z taką aplikacją!
    Nieco "czym innym" jest przechowywanie w chmurze. Dopóki nie otworzysz
    konta w chmurze, to jest OK.

    > Powiedzcie mi jakie są programy do czytania plików *.txt, doców, xdoców
    > w którym można zmienić kodowanie i ręcznie wybrać rodzaj pliku. A pdfy?
    > O nawigacje sobie zainstalowałem.
    > A do czytania epubów?

    Jedno do wszystkiego: Kingsoft Office.
    Do szybkiego pisania notatek tekstowych: Szybki Notatnik (albo jeden z
    setki innych, podobnych)
    Do czytania ebooków z zapamiętaniem gdzie przerwałeś: Aldiko.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2014-01-26 10:11:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.01.2014 23:02, Smok Eustachy pisze:
    > Przeszedłem jednak na tego Galaxy Trend
    z czego przeszedłeś? Za karę?
    > i przyznaję, że Android to porażka.
    android nie jest porażką. może galaxy trend jest porażką, a może suma
    czynników takich jak brak wiedzy, marny sprzęt, system dla dociekliwych...

    > Zalogowałem się do sklepu gogla to mi zaczęło ładować tysiące
    > powiadomień z Fejsbuka w jakimś innym programie od gogla.
    czyli miałes wcześniej googla, fejsbuka i nie czytałeś powiadomień? Czy
    nie lepiej byłoby odinstalować "jakiś inny program od googla"? Albo może
    łatwiej pozbawić dostępu do internetu "jakiś inny program od googla?"
    Android ma takie możliwości.

    > Powiedzcie mi jakie są programy do czytania plików *.txt, doców, xdoców
    > w którym można zmienić kodowanie i ręcznie wybrać rodzaj pliku. A pdfy?
    > O nawigacje sobie zainstalowałem.
    > A do czytania epubów?
    Wcześniej czym czytałeś? na jakim systemie? W androidzie np Alreader.
    Jak Ci się nie podoba sklep googla to nie musisz z niego korzystać.
    można programy instalować samodzielnie. ściągasz instalkę klikasz
    zainstalu i po sprawie.

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-01-26 10:19:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-26 10:11, ToMasz pisze:

    > Jak Ci się nie podoba sklep googla to nie musisz z niego korzystać.
    > można programy instalować samodzielnie. ściągasz instalkę klikasz
    > zainstalu i po sprawie.

    To już chyba przeszłość, choć (z pewnością) o czymś nie wiem.
    Wydaje mi się, że nie ma już .apk, a próba ściągnięcia instalki ze
    strony producenta skutkuje przekierowaniem na play.qjm

    Choć ciągle jeszcze można próbować wyszukiwać:
    <nazwa aplikacji> file:apk

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2014-01-26 10:32:57
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.01.2014 10:19, sqlwiel pisze:

> [...]
    > strony producenta skutkuje przekierowaniem na play.qjm
    >
    > Choć ciągle jeszcze można próbować wyszukiwać:

    sklep googla to ułatwienie połączone niestety z wielkim biznesem. Jednak
    jeśli ktoś chce "stanąć" jak najdalej od gooogla, jednocześnie
    potrzebując tylko kilku darmowych aplikacji - droga wolna i wcale nie
    taka wyboista.
    ToMasz

  • 10. Data: 2014-01-26 10:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 10:11:45 +0100, ToMasz napisał(a):
    > z czego przeszedłeś? Za karę?
    > android nie jest porażką. może galaxy trend jest porażką, a może suma
    > czynników takich jak brak wiedzy, marny sprzęt, system dla dociekliwych...

    Mowisz ze lepszy telefon usprawni Androida ?
    Watpie.

> [...]
    > Jak Ci się nie podoba sklep googla to nie musisz z niego korzystać.
    > można programy instalować samodzielnie. ściągasz instalkę klikasz

    Najpierw trzeba wiedziec czego szukac.
    A potem ... gdzie szukac polecenia, bo programow dziesiatki, a jeden
    gorszy od drugiego :-)

    J.