  • 61. Data: 2018-11-01 14:59:50
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera
    > albo prezydenta? Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Z glupim
    > usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

    Jakis taki bardziej nerwowy Zenek po ostatnim weekendzie... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 62. Data: 2018-11-01 15:33:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Nov 2018 13:59:50 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    >
    > Jakis taki bardziej nerwowy Zenek po ostatnim weekendzie... :)

    Zapoznal sie z wynikami wyborow w rodzimym miescie ?

    Dziwnie pozno :-)

    J.

  • 63. Data: 2018-11-01 15:43:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 01:53:17 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > --Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.
    > to sam sobie wymysliles bo moze kolesia wywalali z wszystkich firm za stluczki :-)

    No w sumie tak ... ale jednak 5 lat, a nie 5 miesiecy czy 5 tygodni
    :-)

    > --Na pewno wieksze niz 18-latek swiezo po egzaminie na PJ.
    >
    > dzis jestes niczym jutro motorniczym :-)
    >
    > --No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR jest
    atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?

    > 26 lat wg Rz z tego 5 lat jako kurier czyli moze mature ma :-) na SP troche slabo
    ale nie mowie ze sie nie da :-)

    No to na doradzce ministra go. Po roku bedzie juz doswiadczony
    pracownik na odpowiedzialnym stanowisku i mozna do SP :-)

    J.

  • 64. Data: 2018-11-01 15:55:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2018 o 15:43, J.F. pisze:

    ale nie mowie ze sie nie da :-)

    > No to na doradzce ministra go. Po roku bedzie juz doswiadczony
    > pracownik na odpowiedzialnym stanowisku i mozna do SP :-)

    Problem w tym, że nie ma komu wozić dupska vipów, bo ich zwolnili a
    reszta sama odeszła. I efekty widać.

    Shrek

  • 65. Data: 2018-11-01 16:10:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 09:51:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie mam pojęca, ale na pewno nikt nie mówi, że gość jest doświadczonym
    > kierowcą karetki, bo jeżdził 7 lat na kurierze.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ufro6R9ydGU
    https://www.youtube.com/watch?v=A5lHxiSgTNo
    https://www.youtube.com/watch?v=ym_hAeG3Svg
    https://www.youtube.com/watch?v=C-ngwTPB7ps

    Czesc praktyczna zaliczona :-)

    > Ze mnie też wszyscy są zadowloleni. Jeźdzę dynamicznie, bez stłuczek,
    > madatów - prawie że szybko ale bezpiecznie;) Ale nie czyni mnie to
    > doświadczonym kierowcą vipów.

    > Jeżdzą.

    Ale chyba nie zawsze
    https://www.youtube.com/watch?v=TKLGDOD5ayE

    a to jeszcze z poprzedniego ustroju

    https://www.youtube.com/watch?v=OI4HUHhXb_I

    tacy przewidujacy, ze strazakow zabrali do wyciagania
    vipa po kolizji ? :-)

    > O obydwóch i więcej (również KAS), zapewne więcej. Wszędzie te same
    > zapisy. Skoro zrobili ustawę o zmianie nazw z BOR na SOP i wygaszaniu
    > etatów, to znaczy, że zrobili tam czystkę.

    Ale KAS to chyba inna historia.

    > Sprawdź. Jeśli jest tam analogiczny zapis, to znaczy że wywalili.

    Zmienic trzeba bylo chyba z uwagi na RODO.

    > Wtedy wypowiada się umowy zgodnie z kodeksem pracy. Ale tu kogoś kodeks
    > pracy bardzo boli. Pewnie dlatego, że trzeba wypowiedzenie uzasadnić. A
    > wtedy trzeba się napracować, żeby "teraz kurwa mys" ubrać w inne słowa,
    > tak żeby nikt tego nie udowodnił.

    No ale tak obiektywnie patrzac - czy pracownik ktory 10 lat
    przygotowywal budzet tnac wydatki jest zdolny teraz do ich
    rozdmuchania ?
    Albo ktos, kto uzasadnial potrzebe wprowadzenia pierwszenstwa pieszego
    takze przed przejsciem, potrafi uzasadnic potrzebe skasowania takiego
    pierwszenstwa ?
    Bo suweren wybral inna wladze, ktora ma inna koncepcje :-)

    > Niewiele lepsi. Choć wymieniali raczej od kierownik w górę, a nie
    > wszytkich jak leci.

    No wlasnie ... wieksze ambicje ?

    J.

  • 66. Data: 2018-11-01 16:24:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    hm.. https://youtu.be/TKLGDOD5ayE?t=20 20 sekunda.

    > https://www.youtube.com/watch?v=OI4HUHhXb_I

    Tu to akurat na zamknietej dla ruchu drodze.

    > Ale KAS to chyba inna historia.

    Dokładnie ta sam - czystki z obejście kodeksu pracy.

    > Zmienic trzeba bylo chyba z uwagi na RODO.

    Zanjdz ustawę u sprawdź. Jeśli zmienili nazwę to na 90% wygasili z
    automatu wszystkie stosunki pracy - inaczej byłoby nie po pisiorsku.

    > No ale tak obiektywnie patrzac - czy pracownik ktory 10 lat
    > przygotowywal budzet tnac wydatki jest zdolny teraz do ich
    > rozdmuchania ?

    Pracownik robi ci mu każą, a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać
    uzasadnienie. Tak sobie wymyśliło państwo. Teraz to bezczelnie obchodzi
    i wyjmuje ludzi spod prawa i prawa do sądu. Za to nalezy się kop w ryja.
    Rozumiesz, że państwo które otwarcie i bez krępacji łamie umowy, które
    same na ludziach wymusiło (bo państwo stoi za kodeksem pracy) ma zerową
    wiarygodność? Dla mnie jest to powód, żeby państwo traktować jak wroga i
    przez zasadę wzajemności nie mieć żadnych skrupułów - jak jest okazaja
    to trzeba od państwa próbowac uzyskać "rekomnpensatę".

    Większe kurewstwo.

    Shrek

  • 67. Data: 2018-11-01 19:32:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2018 o 09:33, J.F. pisze:

    > A jezdza tak ?

    Oczywiście.
    Podstawa eskortowania to minimalne odstępy między samochodami.
    Te Twoje 3m to w wielu przypadkach za dużo.

  • 68. Data: 2018-11-01 20:03:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 19:32:44 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Oczywiście.
    > Podstawa eskortowania to minimalne odstępy między samochodami.
    > Te Twoje 3m to w wielu przypadkach za dużo.

    Tiaa
    Szczególnie była premier aktualnie robiąca za zwykłego ministra wymaga kolumny jak
    prezydent USA

  • 69. Data: 2018-11-01 22:49:13
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 07:49, Shrek pisze:

    > On głównie po mieście jeżdzi więc dużych przebiegów nie robi, stosunkowo
    > niedługo jeździ - ma jeszcze czas się zabić. Ogólnie odnosiłem się do
    > nieusprawiedliwionego twierdzenia, ze jeśli ktoś żyje to widocznie nie
    > jest złym kierowcą.

    Czytać nie umiesz i cytować. Napisałem, że sprawnie jeździ (bo filmik
    oglądałem). Na co ktoś że wielu takich na cmentarzu leży (czyli z dupy
    bo Frog nie leży). Więc się zapytałem czemu z Frogiem jest inaczej. Nie
    pisałem o tym że jeśli to cośtam. Mówię, nie umiesz czytać.

  • 70. Data: 2018-11-01 22:52:42
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 08:24, Shrek pisze:

    > Czyli kierowcy dzielą się według ciebie na tych co mają umiejętności bo
    > nie rozbili się przed milionem i tych co mają wybitne umiejetności bo
    > nie rozbili się pomimo miliona?
    >
    > Jesteś nowym trolem, czy wcieleniem któregoś wczęsniejszego, bo nie chce
    > mi się sprawdzać?

    Nie umiesz czytać i tyle.