  • 11. Data: 2016-09-08 21:37:32
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Michał Jankowski"

    Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
    automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
    do mnie smsa (ciężko było wyłączyć, ale dało się) oraz idiotyczny
    czasoumilacz.

    Jak wyłączyć? Czytamy, czytamy. A, wysłać bezpłatny sms na 80333. No to
    wysyłam.
    Przychodzi odpowiedź "potwierdź jeszcze jednym smsem". Odruchowo
    potwierdzam przez odpowiedź na ten sms, i to był błąd, bo sms przysłali
    z 333, a odpowiedzieć trzeba było na 80333.

    A clou programu jest takie, że ten pomyłkowy sms na 333 okazał się
    płatny 2.52 zł...

    Ch... połamane.
    ---
    Kiedy przenosiłem numer Plusa do innej sieci, Plus odmówił z powodu zerowych
    środków i musiałem 5-taka wpłacić. Pewnie ciągle kombinują jak tu kogoś
    naciągnąć na kasę.

  • 12. Data: 2016-09-08 21:54:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-09-08 o 20:01, J.F. pisze:

    >Dlaczego źle? Przysłali z 333, w treści napisali, żeby odpisać na
    >80333. Dałem się nabrać... Uważam to za złośliwe chamstwo, ale
    >wątpię, by było nielegalne.

    A kto tu mowi o legalnosci ?
    Opis sytuacje, juz zreszta opisales, wystarczy copy&paste, napisz w
    tytule reklamacja i niech oni sie dalej martwia.

    A jak odpowiedza, ze nie widza tu nic niewlasciwego, to mozesz wyslac
    do UKE lub UOKiK.
    Zobaczymy, czy i on nie bedzie widzial :)

    J.

  • 13. Data: 2016-09-09 01:32:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" nqselu$3kg$...@m...internetia.pl

    > Kiedy przenosiłem numer Plusa do innej sieci, Plus odmówił z powodu
    > zerowych środków i musiałem 5-taka wpłacić. Pewnie ciągle kombinują
    > jak tu kogoś naciągnąć na kasę.

    Czy jakieś zewnętrzne (państwowe) regulatory zabraniają przeniesienia
    takiego numeru? Wewnętrzne (opowe) regulatory tu na nic.

    -=-

    Ja tak przeniosłem numer z mBanku do Virgin -- był problem techniczny,
    gdyż należało wysłać SMS z tego numeru, a środków brakowało, ale numer
    przeniosłem.

    Teraz ten numer przenoszę do Orange -- też z zerowym saldem, ale tym
    razem nie ma ww. problemu technicznego.

    Mam nadzieję, że Virgin numer odda -- w tej sprawie (pytam, czy numer
    mogę przenieść bez ustawowej rejestracji i podaję na żądanie: numer
    telefonu, PUK, dane osobowe) m@ilujemy od paru dni i nie mam do tej
    pory słowa sprzeciwu czy choćby wątpliwości...

    -=-

    Na wszelki wypadek -- gdyby Virgin stawiała opór [dziewiczy?] to
    mam u niej kilka ;) jej numerków ze złotówką na koncie, które mogę
    przepchnąć do Orange w ramach... Hm... Tego, no... Wyrównania... ;)

    Matka ma numer w Virgin i kredytówkę w TN, więc chyba można z tego
    uczynić jakiś pożytek... (chyba bezpłatne rozmowy w zamian za
    używanie kredytówki)

    Ojciec też chce przenieść się (na razie jest na randce, czyli na
    umowie, z Play) do Virgin -- dziewice dają nieźle, i całkiem tanio... ;)

    -=-

    Po co bawić się w złośliwości?!

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 14. Data: 2016-09-09 01:35:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57d1a79e$0$12549$6...@n...neostrada.pl

    > Dowiesz sie za to, jak traktuja klienta.

    Solorz bardzo źle traktuje klienta.

    > Za to oni straca na wyjasnianiu.
    > Milion takich oburzonych klientow i im glupie pomysly wyparuja z glowy

    Raczej nie -- znając bezczelność Solorza.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 15. Data: 2016-09-09 01:55:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nqssfd$fbe$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > telefonu, PUK, dane osobowe) m@ilujemy od paru dni i nie mam do tej
    > pory słowa sprzeciwu czy choćby wątpliwości...

    Aby było jasne -- numer jest na tyle aktywny, że poprawnie odbiera SMSy
    i rozmowy, ale nie można z niego dzwonić czy SMSować. Kodowanie USSD
    funkcjonuje poprawnie, zaś próba uruchomienia #F powiodła się ;) połowicznie,
    to znaczy 2012 została pożegnana bezproblemowo, ale #F nie dał się uruchomić.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 16. Data: 2016-09-09 13:15:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 13:33:06 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo
    Przedłużałem przez telefon umowę w TMobile.
    Nauczony doświadczeniem z lat ubiegłych 3 razy powtórzyłem konsultantowi żeby mi nie
    włączali "granie na czekanie"(miesiąc darmowe, później kilka zł płatne miesięcznie)
    Potwierdził ze nie włączy.
    Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy abonament już aktywny.
    Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

  • 17. Data: 2016-09-09 13:24:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
> [...]
    >abonament już aktywny.
    >Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

    Mysle ze bylo.
    Ale:
    -stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
    -stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin
    promocji ?

    -konsultant pewnie nie ma zadnej mozliwosci sterowania. Wybiera typ
    taryfy/promocji, a reszta z automatu.
    Innymi slowy - bezczelnie klamie, aby tylko klienta pozyskac i premie
    dostac ... ale to juz przestalo dziwic, wszedzie tak jest :-)

    J.

  • 18. Data: 2016-09-09 13:51:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 13:24:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Mysle ze bylo.
    Zgadłeś. Wczasy w Ciechocinku wygrałeś*
    > Ale:
    > -stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
    > -stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin
    > promocji ?
    Nie wiem nie sprawdzałem. Po prostu wyłączyłem

    *zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

  • 19. Data: 2016-09-09 13:54:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nqstq3$gl8$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > to znaczy 2012 została pożegnana bezproblemowo, ale #F nie dał się uruchomić.

    Mam SMS z ,,Dobrą wiadomością'' od Orange -- data przenosin to 10 września.
    Brak SMSa o dziewiczej zgodzie. (może nie jest wysyłany ,,co do zasady'')

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 20. Data: 2016-09-09 15:00:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]

    Czy jakieś zewnętrzne (państwowe) regulatory zabraniają przeniesienia
    takiego numeru? Wewnętrzne (opowe) regulatory tu na nic.
    Chyba jasne jest, że nie, ale Plus uważał inaczej. A to był zdaje się o tyle
    konkret, że przyszła odmowa od drugiego operatora. No ale ... to nadal nie
    wskazuje by miał do tego prawo. Po prostu lepiej Plus omijać.