  • 1. Data: 2016-09-08 12:55:12
    Temat: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
    automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
    do mnie smsa (ciężko było wyłączyć, ale dało się) oraz idiotyczny
    czasoumilacz.

    Jak wyłączyć? Czytamy, czytamy. A, wysłać bezpłatny sms na 80333. No to
    wysyłam.
    Przychodzi odpowiedź "potwierdź jeszcze jednym smsem". Odruchowo
    potwierdzam przez odpowiedź na ten sms, i to był błąd, bo sms przysłali
    z 333, a odpowiedzieć trzeba było na 80333.

    A clou programu jest takie, że ten pomyłkowy sms na 333 okazał się
    płatny 2.52 zł...

    Ch... połamane.

    MJ

  • 2. Data: 2016-09-08 13:33:01
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 12:55, Michał Jankowski pisze:
    > Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
    > automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
    > do mnie smsa

    W Pleju i UPC przy przedłużaniu umów dostawałem nawet listę co muszę
    wyłączyć i do kiedy. Nie musiałem specjalnie nalegać ale ładne panie już
    mnie chyba znają i nie chciały przykładać ręki do takiego wyłudzenia.
    TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo

    UOKIK powinien przywalić wszystkim po kolei a nie tylko Erze :-)

  • 3. Data: 2016-09-08 13:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wyłączyć i do kiedy. Nie musiałem specjalnie nalegać ale ładne panie
    >już mnie chyba znają i nie chciały przykładać ręki do takiego

    I co - Play przygotowal taka liste czy (zle) pracownice z wlasnej
    inicjatywy ?

    >TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo

    Promocja :-)

    >UOKIK powinien przywalić wszystkim po kolei a nie tylko Erze :-)

    Jest to jakas mysl ... ale dobrze by bylo, aby oburzony klient do
    UOKiK napisal.

    J.

  • 4. Data: 2016-09-08 13:42:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >z 333, a odpowiedzieć trzeba było na 80333.
    >A clou programu jest takie, że ten pomyłkowy sms na 333 okazał się

    A wylaczyles ?
    Bo skoro trzeba bylo potwierdzic na 80333, a Ty wyslales na 333, to
    chyba nie :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-09-08 13:48:35
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.09.2016 13:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > A wylaczyles ? Bo skoro trzeba bylo potwierdzic na 80333, a Ty
    > wyslales na 333, to chyba nie :-)

    No w drugim ruchu wysłałem na 80333 i zadziałało.
    Ale kasowanie 2.52 za wysłanie komunikatu "polecenie zostało wysłane na
    nieprawidłowy numer", który to numer sami podłożyli, to jednak jest skandal.

    MJ

  • 6. Data: 2016-09-08 15:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >na
    >nieprawidłowy numer", który to numer sami podłożyli, to jednak jest

    A zglos reklamacje.
    I nie zaslaniaj sie "za 2.50 to mi sie nie oplaca", tylko pomysl ile
    ich bedzie kosztowalo odkrecanie :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-09-08 18:44:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:

    > A zglos reklamacje.

    Ale na podstawie, że?

    MJ

  • 8. Data: 2016-09-08 20:01:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    >Ale na podstawie, że?

    Na podstawie, ze zle wyslali SMS.

    Uwzglednia czy nie uwzglednia - nic nie tracisz.
    Dowiesz sie za to, jak traktuja klienta.

    Za to oni straca na wyjasnianiu.
    Milion takich oburzonych klientow i im glupie pomysly wyparuja z glowy
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-09-08 21:14:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 20:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Na podstawie, ze zle wyslali SMS.

    Dlaczego źle? Przysłali z 333, w treści napisali, żeby odpisać na 80333.
    Dałem się nabrać... Uważam to za złośliwe chamstwo, ale wątpię, by było
    nielegalne.

    MJ

  • 10. Data: 2016-09-08 21:23:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-09-08 21:14, Michał Jankowski wrote:

    > Dlaczego źle? Przysłali z 333, w treści napisali, żeby odpisać na 80333.
    > Dałem się nabrać... Uważam to za złośliwe chamstwo, ale wątpię, by było
    > nielegalne.

    mozna sie klocic czy wyczerpuje znamiona art 286 § 1 KK ale lepiej
    poprostu przyjac ze chamom czy glupkom sie nie ustepuje bo robia sie
    coraz bardziej bezczelni

    bo przeciez jako operator mogli wyslac z 'numeru' B0333 czy 8O333
    albo od razu isc do komornika z 'dlugami' co to je pan bedziesz mial w
    przyslosci...