  • 81. Data: 2013-04-05 21:27:21
    Temat: Re: Temat cookies rozwiązany
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-05 16:47, Mr. Misio pisze:

    > Zakladam, ze sami nie wiedza jak to ugryźć ;) Nie ma jeszcze referenta
    > ds cookies, ktory moglby temat ogarnac ;)

    Czyli co? Głosujemy czy stosować komunikaty czy nie? :-)

    Marek

  • 82. Data: 2013-04-05 21:30:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-05 14:10, quent pisze:

    > Ale czy to jest coś nadzwyczajnego?
    > Np. urzędy skarbowe w różnych miejscach kraju, różnie interpretują prawo
    > podatkowe.
    > W ogóle interpretacja prawa, nie tylko podatkowego, jest często różna, a
    > wręcz niejednoznaczna...
    > Zresztą to nie jest żadne prawo, a jakiś instrument w rękach rządu :-/

    Zgadzam się jednakże oni sobie nie dokopią tylko nam. Jeśli nic nie
    zrobisz, to może zostać potraktowane inaczej niż gdybyś cokolwiek
    zrobił. Gdy zrobisz cokolwiek ale źle, to dostaniesz listę zaleceń - jak
    się dowiedziałem w UKE. Gdy nic nie zrobisz - nie wiadomo jak to potraktują.

    Marek

  • 83. Data: 2013-04-05 21:42:09
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Czyli co? Głosujemy czy stosować komunikaty czy nie? :-)

    Poczekamy na nowelizacje ustawy i / lub orzeczenie NSA...

    ;)

  • 84. Data: 2013-04-06 00:46:46
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-05 21:42, Mr. Misio pisze:

    > Poczekamy na nowelizacje ustawy i / lub orzeczenie NSA...

    Nowelizację ustawy, która właśnie była nowelizowana? :-) Obawiam się, że
    trochę poczekamy.

    Orzeczenie NSA ... w jakiej sprawie? Np. Twojej gdy Cię dopadną, to
    zaskarżysz tam ustawę? :-)

    Marek

  • 85. Data: 2013-04-06 13:42:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Nowelizację ustawy, która właśnie była nowelizowana? :-) Obawiam się, że
    > trochę poczekamy.

    PRzeciez nie musi być szybko :)

    > Orzeczenie NSA ... w jakiej sprawie? Np. Twojej gdy Cię dopadną, to
    > zaskarżysz tam ustawę? :-)

    Trafiłeś w sedno :D

  • 86. Data: 2013-04-06 16:10:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-06 13:42, Mr. Misio pisze:

    > Trafiłeś w sedno :D

    Daj namiary na swoje prace - podkabluję Ciebie do UKE aby zdobyć
    wykładnię prawa :-D

    Marek

  • 87. Data: 2013-04-06 18:07:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Daj namiary na swoje prace - podkabluję Ciebie do UKE aby zdobyć
    > wykładnię prawa :-D

    :p

  • 88. Data: 2013-04-07 20:06:36
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 12:59:00 +0100, Marek napisał(a):

    > Zasięgnąłem konsultacji organu kontrolującego: UKE. Generalnie przepis
    > wygląda na martwy... szczególnie, że byli zaskoczeni tym, że ich strona
    > łamie zapisy ustawy serwując 4 cookies zanim wyrazi się zgodę. Nie ma co
    > dywagować gdzie i jaki komunikat umieścić lecz należy wybrać np. formę
    > ze stron UKE. Jeśli komuś coś się nie spodoba, to nie otrzymujemy kary
    > na powitanie lecz najpierw zalecenia co i jak poprawić. Tam dostaniemy
    > konkretne wytyczne, których UKE nie potrafi określić póki co. Dopiero
    > ich złamanie rodzi konsekwencje.

    A jakie w ogole sa konsekwencje "olania" tego przepisu? Czym to grozi?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 89. Data: 2013-04-07 20:20:37
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-07 20:06, R.e.m.e.K pisze:

    > A jakie w ogole sa konsekwencje "olania" tego przepisu? Czym to grozi?

    Kara pieniężna do 3% ubiegłorocznego Twojego dochodu.

    Marek

  • 90. Data: 2013-04-08 11:28:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 20:20:37 +0200, Marek napisał(a):

    > Kara pieniężna do 3% ubiegłorocznego Twojego dochodu.

    Przychodu

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl