  • 1. Data: 2012-02-03 01:21:33
    Temat: No i kura nie odpaliła!
    Od: to <t...@i...pl>

    Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
    ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

    Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

  • 2. Data: 2012-02-03 07:58:24
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

    Chyba ropa z Bialorusi ;)
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=458

    sz.

  • 3. Data: 2012-02-03 08:06:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Feb 2012 07:58:24 +0100, szufla

    > Chyba ropa z Bialorusi ;)

    Tam jest najlepsze paliwo, każdy mądry Ci to powie!

    > http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=458

    Na Siekierkowskim [DC] dzisiaj było -28. Mandatu za prędkość za dużego bym
    nie dostał, bo przy większym zapotrzebowaniu na paliwo silnik dostawał
    czkawki. Jakiegoś miszcza lewego pasa chciałem wyprzedzić a tu zonk,
    paliwo za zimne, za gęste. :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-02-03 09:28:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    >Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło),
    >tylko
    >ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
    >Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

    Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
    No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa
    efekty :-)

    Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem
    dlaczego :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-02-03 09:41:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Feb 3, 9:28 am, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > efekty :-)
    >
    > Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem

    A moje jeździ :P ale jest "w benzynie" ;)

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2012-02-03 10:24:55
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
    > ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
    >
    > Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

    To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można dbać i
    mimo to stać :)

  • 7. Data: 2012-02-03 10:28:52
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-03 09:28, J.F pisze:

> [...]
    > :-)
    >
    > Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem

    A moj tedeji co ma lat 11 odpalil za 3 razem dzisiaj - ewidetnie bylo mu
    zimno....

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 8. Data: 2012-02-03 10:51:09
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
    > ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
    >
    > Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

    lybra pali idealnie [ale już slychac wtryski przy prawie 300000 :-)] slychac
    ze mrozno jest;)

    ale matki fiesta odmowila wspolpracy [akum]
    wczoraj krecil idealnie dzisiaj dupa.
    albo cos prad wnocy ukradlo [alarm? na mrozie...]
    albo....;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 9. Data: 2012-02-03 11:07:42
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-03 09:28, J.F wrote:

    > Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
    > No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty
    > :-)

    Nie wiem jak u was, ale u nas -25C było, poniżej gwarantowanych
    parametrów dla ON :-) Depresator Twoim przyjacielem :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2012-02-03 11:20:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
    > No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty
    > :-)

    Coś w ty jest - ja nie tankuję na Auchan i oba parchy dają radę ;)

    > Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem
    > dlaczego :-)

    Może kluczyki zgubiłeś...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.