eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNizszy tlok, zmiana kompresjiNizszy tlok, zmiana kompresji
  • Data: 2014-02-22 04:48:59
    Temat: Nizszy tlok, zmiana kompresji
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanie z tych nietypowych.
    Do starego xs nie idzie dostac nadwymiarowych tlokow.
    U pana Yamahy sie dawno skonczyly a jak cos sie raz na ruski rok sie pokaze
    to przewyzszy wartosc reszty gratow.

    Znalazlem tlok od innego modelu, nadal produkowany jako zamiennik,
    kompatybilny ze srednica glowki, kompatybiny z nadwymiarem po szlifie ale wg
    wymiarow jest nizszy o ok 1,3mm.
    I teraz czy to ma sens?

    Stopien kompresji wg manuala to 9,3:1
    Srednica cylindra nominalnego to 69mm, skok 52,4mm co daje 195cm^3

    Robiac szlif na 70mm robi sie z tego 201cm^3

    Przy tloku nizszym o te 1,3mm w koncowym punkcie pracy tloka, komora
    sprezania powiekszy sie o 5cm^3
    Stopien sprezania teoretycznie spadnie wiec z 9,3:1 do 8:1

    Wiec robi sie nieciekawie. Albo sie gdzies kopnalem w obliczeniach.

    Co wiec pozostaje, planowanie gory cylindra o te 1,3mm?


    pozdro
    Tmek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: