eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNizszy tlok, zmiana kompresjiRe: Nizszy tlok, zmiana kompresji
  • Data: 2014-02-22 08:11:03
    Temat: Re: Nizszy tlok, zmiana kompresji
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie z tych nietypowych.
    > Do starego xs nie idzie dostac nadwymiarowych tlokow.

    takich ?

    http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XS-400-82-Kolben-Ringe
    -2-Mas-69-50-PISTON-RINGSET-/221364789354?pt=DE_Moto
    rradteile&hash=item338a5ea06a

    > U pana Yamahy sie dawno skonczyly a jak cos sie raz na ruski rok sie pokaze
    > to przewyzszy wartosc reszty gratow.

    Ale czesci do oldtimerow beda juz tylko drozsze

    >
    > Znalazlem tlok od innego modelu, nadal produkowany jako zamiennik,
    > kompatybilny ze srednica glowki, kompatybiny z nadwymiarem po szlifie ale wg
    > wymiarow jest nizszy o ok 1,3mm.
    > I teraz czy to ma sens?
    >
    > Stopien kompresji wg manuala to 9,3:1
    > Srednica cylindra nominalnego to 69mm, skok 52,4mm co daje 195cm^3
    >
    > Robiac szlif na 70mm robi sie z tego 201cm^3
    >
    > Przy tloku nizszym o te 1,3mm w koncowym punkcie pracy tloka, komora
    > sprezania powiekszy sie o 5cm^3
    > Stopien sprezania teoretycznie spadnie wiec z 9,3:1 do 8:1
    >
    > Wiec robi sie nieciekawie. Albo sie gdzies kopnalem w obliczeniach.
    >
    > Co wiec pozostaje, planowanie gory cylindra o te 1,3mm?

    Mozna sprobowac


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: