  • 1. Data: 2009-10-27 09:30:00
    Temat: Nitownica do nitonakrętek poszukiwana
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    Podczas montażu stelaża do kufra centralnego okazało się że jedna z
    nitonakrętek w tylnej części ramy (stelaż pod siedzenie) się obraca. W
    związku z czym postanowiłem wymienić badziewie. Wiecie może kto w
    okolicy trójmiasta może mieć nitownicę do nitonakrętek M8?

    Jakby ktoś nie wiedział co to nitonakrętki:
    http://www.dsupolska.com.pl/technika/1.jpg
    http://www.kastal-sklep.com.pl/produkty_din/158_t.jp

    Pozdr

    --
    Dyfer
    3City

  • 2. Data: 2009-10-27 10:17:52
    Temat: Re: Nitownica do nitonakrętek poszukiwana
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Dyfer pisze:
    > Jakby ktoś nie wiedział co to nitonakrętki:
    > http://www.dsupolska.com.pl/technika/1.jpg
    > http://www.kastal-sklep.com.pl/produkty_din/158_t.jp
    Całe życie się człowiek uczy.
    Taka luźna podpowiedź: czy to czego szukasz nie da się zastąpić zwykłą
    śrubą?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2009-10-27 10:19:58
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    Marek B pisze:

    > Całe życie się człowiek uczy.
    > Taka luźna podpowiedź: czy to czego szukasz nie da się zastąpić zwykłą
    > śrubą?

    Też o tym myślałem, ale jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie obracała?

    Dyfer

  • 4. Data: 2009-10-27 10:47:06
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Dyfer pisze:

    > Też o tym myślałem, ale jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie
    > obracała?
    Podkładka z nacięciami (nie wiem jak się to fachowo nazywa takie fałdku
    po odciśnięciu) od strony nitonakrętki i po sprawie.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2009-10-27 13:57:04
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Dyfer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie obracała?

    Przyklej, jeśli gwint w nakrętce i na śrubie jest dobry, uda się przykręcić.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-10-27 15:44:41
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ja kiedyś poradziłem sobie z imadłem i śrubą wkęconą od drugiej
    strony. O ile masz oczywiście dostęp żeby element w imadło złapać

    --

    Dawid

  • 7. Data: 2009-10-27 19:47:40
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Dyfer napisał(a) :
    > Też o tym myślałem, ale jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie
    > obracała?

    Wkręcasz długą śrubę z nakrętką. Łeb śruby trzymasz kluczem a nitujesz
    kręcąc nakrętką. Warto podkładkę dać.

    --
    pozdr
    Wieca

  • 8. Data: 2009-10-31 15:59:49
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    Wieca pisze:

    > Wkręcasz długą śrubę z nakrętką. Łeb śruby trzymasz kluczem a nitujesz
    > kręcąc nakrętką. Warto podkładkę dać.

    Wieeeelkie dzięki! :) Działa idealnie! Nawet nie musiałem starej
    nitonakrętki rozwiercać tylko ją dociągnąłem i trzyma jak nowa :)

    Pozdr

    --
    Dyfer
    3City