  • Data: 2010-04-27 14:49:15
    Temat: Niskobudżetowy upgrade komputera
    Od: " PJP" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zamierzam zmodernizować trochę komputer, przy dość niskich nakładach
    finansowych. Idea jest taka, żeby zostawić co się da z obecnego komputera i
    wymienić płytę główna, procesor, grafikę. Komputer do typowych zastosowań
    domowych, chociaż czasem zdarza się edycja wideo/foto, czasem jakaś gra
    (powiedzmy coś w stylu W40k DOW2, DMC4 może coś nowszego).

    Z przeglądania netu wypadły ze dwie opcje:
    1. Jakaś płyta na G33 + Dual Celeron E3200 i ew. trochę podkręcić jeśli
    zajdzie taka potrzeba (podobno łatwo się podkręca ten procesor).

    2. np. ASRock N68C-S + Athlon II X2 245

    do tego myślałem o Radeonie HD4670 lub czymś zbliżonym (nie upieram się przy
    ATI), pamięci DDR2 mam (2GB) - razem góra 600 zł.

    I teraz moje pytanie. Która opcja wydaje Wam się bardziej rozsądna (daje
    większe szanse na łatwiejszy upgrade w przyszłości)? Jeśli macie jakieś inne
    sugestie to będę wdzięczny za podzielenie się nimi.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Piotr Podsiadły