eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon - serwisowa regulacja FFNikon - serwisowa regulacja FF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sławek Drogosz <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Nikon - serwisowa regulacja FF
    Date: Sun, 7 Mar 2010 23:37:14 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <hn19r6$hee$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-42-160.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1268001446 17870 77.255.42.160 (7 Mar 2010 22:37:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Mar 2010 22:37:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 100307-0, 2010-03-07), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:850775
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Znajomy dzwonił do serwisu Nikona w sprawie regulacji FF dla D80 i Nikkora
    50 F1.4.
    Body D80 jest na gwarancji (2 letniej), obiektyw kupiony z drugiej ręki -
    bez gwarancji.
    W rozmowie z telefonicznej okazało się, że serwis musi stwierdzić - czy FF
    jest winą body czy obiektywu.
    W przypadku drugim, regulacja FF - jest płatna. Ja osobiście nie spotkałem
    się z przypadkiem - aby w takich sytuacjach grzebano w obiektywie. Zawsze to
    w body dokonuje się regulacji. Znajomy sprawdzał sam obiektyw z tego
    kompletu z innym D80 - i tam jest ostrość w normie; u niego tylko jest
    tendencja do FF. Co zrobić jednak w przyszłości - gdy po wysłaniu kompletu
    do regulacji - serwis stwierdzi jednak, że to obiektyw winny, nie ma on
    gwarancji - płać kliencie. Mam nadzieję, że taki moment nie nastąpi (byłaby
    to złośliwość serwisu). A jak takie sprawy u Was wyglądały ?

    Pzdr, Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: