  • 1. Data: 2015-11-11 11:11:38
    Temat: Niezly smartfon Cubot H1 za okolo 430 zl jeszcze przez kilka dni
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Niezla cena, nienajgorszy (Android 5.1, 16 Rom, 4 Ram bateria 5200) telefon z potezna
    bateria. Cena z dostawa z magazynu w Europie ( nie powinno byc cla ) Sprawdzalem
    przelicznikami z PayPal. Na magazynie europejskim maja kolor zloty.

    http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_234359.html?w
    id=3

    A tutaj recenzje

    http://www.gsmmaniak.pl/480470/cubot-h1-test/?showal
    l=true

    https://www.youtube.com/watch?v=VusYTFBnqqM

    Etui tez sa dostepne na chinskich aukcjach.

    Moze ktos szuka czegos podobnego - ja zastanawiam sie nad kupnem na tel zapasowy.

  • 2. Data: 2015-11-11 11:14:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 11 listopada 2015 11:11:43 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

    Przepraszam, Ram 2 GB - odruchowo napisalem 4, bo tyle syn ma w Zenfone. Z 4 Ram to
    bym sie juz calkiem nie zastanawial,

  • 3. Data: 2015-11-11 17:52:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.11.2015 o 11:14, krzysztofsf pisze:
    > W dniu środa, 11 listopada 2015 11:11:43 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
    >
    > Przepraszam, Ram 2 GB - odruchowo napisalem 4, bo tyle syn ma w Zenfone. Z 4 Ram to
    bym sie juz calkiem nie zastanawial,

    jeśli są zainteresowani, moglibyśmy pisac o takich telefonach. ale moim
    zdaniem tego który Ty polecasz - nie warto kupiować, chyba że zależy Ci
    na tej wysyłce z europy i jest jakaś lepiej rozwiązana sprawa z
    gwarancją. (pisałem o tym parę razy)
    Niemam informacji na temat tego mtk 6535 (20 tyś w antutu to nie
    rewelacja). kiedyś warto było "brać" te z koncówką 82, a teraz podobno
    92/95. nie dalej jak 3 tygodnie temu widziałęm za 100usd właśnie takiego
    z xxxxx 92. ale kupiłem i9506 za 600zł i mam to w nosie.

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-11-11 20:32:17
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    A co powiesz o takim:
    http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_229218.html
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 5. Data: 2015-11-12 09:06:15
    Od: Tero <t...@o...pl>

    > Moze ktos szuka czegos podobnego - ja zastanawiam sie nad kupnem na tel zapasowy.

    chopie idź do Niemiec przemaluj twarz i dostaniesz ifona mieszkanie oraz
    1000euro miesięcznie bidoku a nie wspieraj chińskiego gównoprzemysłu

  • 6. Data: 2015-11-12 11:09:39
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-11 o 11:14, krzysztofsf pisze:
    > W dniu środa, 11 listopada 2015 11:11:43 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
    >
    > Przepraszam, Ram 2 GB - odruchowo napisalem 4, bo tyle syn ma w Zenfone. Z 4 Ram to
    bym sie juz calkiem nie zastanawial,

    Tak z ciekawości, do czego Ci potrzebne aż 4GB RAMu? A telefon sam w
    sobie wydaje się być wart zainteresowania, ale tylko w wypadku gdy
    będzie dostępny w sklepie za rogiem, bo ta egzotyka, trwałość i
    wyegzekwowanie gwarancji mogą być problematyczne.

  • 7. Data: 2015-11-12 16:48:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5644654d$0$22825$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    dostępny w sklepie za rogiem, bo ta egzotyka,
    > trwałość i wyegzekwowanie gwarancji mogą być problematyczne.

    Ciekawe, jak wygląda nieproblematyczność egzekucji
    gwarancji w wypadku Monstera/Pentagramu i Overmaxa.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-11-12 16:50:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tero" 5644486a$0$22842$6...@n...neostrada.pl

    > chopie idź do Niemiec przemaluj twarz i dostaniesz ifona mieszkanie oraz 1000euro
    miesięcznie bidoku a nie wspieraj chińskiego
    > gównoprzemysłu

    Następnie wyjedź do Afryki i wróć do Niemiec, zimując
    po drodze w Polsce, gdzie dostaniesz na nowe zabawki. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-11-12 22:55:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Ciekawe, jak wygląda nieproblematyczność egzekucji
    > gwarancji w wypadku Monstera/Pentagramu i Overmaxa.

    Normalnie. Zamawiasz kuriera door-to-door i odsyłasz sprzęt do naprawy.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2015-11-12 22:55:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-12 09:06, Tero pisze:

    > chopie idź do Niemiec przemaluj twarz i dostaniesz ifona mieszkanie oraz
    > 1000euro miesięcznie bidoku a nie wspieraj chińskiego gównoprzemysłu

    *Sprawdzić czy ajfon nie jest produkowany w Chinach