  • 1. Data: 2011-05-20 11:46:15
    Temat: Niezla fotografia.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Dobry strzal.
    http://wpolityce.pl/view/12131/Jestesmy_najbardziej_
    inwigilowanym_spoleczenstwem_w_Europie___Sytuacja_pr
    zypomina_te_opisywana_w_powiesciach_Orwella_.html

  • 2. Data: 2011-05-20 13:10:39
    Temat: Re: Niezla fotografia.
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 20 Maj, 13:46, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > Dobry strzal.http://wpolityce.pl/view/12131/Jestesmy_najba
    rdziej_inwigilowanym_spo...

    nasuwa się komentarz: ...a mógł przy....ć!

  • 3. Data: 2011-05-20 13:11:43
    Od: Les <s...@p...fm>

    Oj, co ja napisałem - zaraz mnie aresztują.

    Powinno być: jaki ten nasz kochany Pan Premier jest elegancki i jaki
    ma inteligentny wzrok!!!!!!

  • 4. Data: 2011-05-20 13:37:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-20 15:10, Les pisze:

    > nasuwa się komentarz: ...a mógł przy....ć!

    A ja się cieszę, że moje interesujące, nietuzinkowe, spełnione i radosne
    życie jest obserwowane przez NICH :)

    PS. Na jakąś okrągłą rocznicę urodzin poproszę o autorski egzemplarz
    teczki. Chętnie powspominam.

    --
    pozdrawia Adam
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 5. Data: 2011-05-20 13:40:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-20 15:37, Janko Muzykant pisze:
    Oj, sorry, dopiero teraz zauważyłem, kto uczynił wątek.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy wiesz, że dziewiętnasty listopada jest międzynarodowym dniem toalet?/

  • 6. Data: 2011-05-20 15:56:24
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    W dniu 2011-05-20 15:40, Janko Muzykant pisze:
    > W dniu 2011-05-20 15:37, Janko Muzykant pisze:
    > Oj, sorry, dopiero teraz zauważyłem, kto uczynił wątek.

    oj bedzie "cieta inteligentna" odpowiedz ;)

  • 7. Data: 2011-05-20 18:57:06
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Dla 90% ludzi to marne zdjęcie, bo nie ostre. Myslę że już czas na lustra
    się skończył. Jak ktoś nie wierzy,że to marne zdjęcie, to niech wykona takie
    samo , ale kompaktem i pokaze ludziom. Wtedy dowie się,że lustrznka jest nic
    nie warta, bo robi nie ostre zdjęcia.

  • 8. Data: 2011-05-20 19:01:27
    Od: <m...@o...peel>

    Użytkownik "Les" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    Oj, co ja napisałem - zaraz mnie aresztują.

    Powinno być: jaki ten nasz kochany Pan Premier jest elegancki i jaki
    ma inteligentny wzrok!!!!!!

    no to jaki z tego wniosek ?!?! do urn Rodacy !!

    a potem pretensje, że mamy, jak mamy. Tylko kurna kogo wybierać ?! <beczy>

  • 9. Data: 2011-05-20 20:15:13
    Od: Les <s...@p...fm>

    Czy Koniec Świata nie mógłby być tylko dla polityków???
    Czasami marzenia się spełniają

    Pozdrawiam
    L..

    PS. Działam pod przykrywką

  • 10. Data: 2011-05-20 20:40:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 20, 9:40 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2011-05-20 15:37, Janko Muzykant pisze:
    > Oj, sorry, dopiero teraz zauważyłem, kto uczynił wątek.

    Oto najlepszy przyklad idioty, dla ktorego nie jest wazne to, co jest
    napisane, tylko jest wazne to, kto to napisal.

    --
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/