  • 11. Data: 2010-12-01 09:27:19
    Temat: Re: Nieudane flashowanie BIOS-u
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 10:22, Marrcino pisze:

    > No to wyciągnij kość BIOSu z della
    mini ocywiscie

  • 12. Data: 2010-12-01 17:36:15
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marrcino" napisał:

    > No to wyciągnij kość BIOSu z della
    > mini ocywiscie

    Szkopda mi czasu na dyskusje z Tobą. Za mało wiesz. Wpisz w Googla hasło
    Wiilem i poczytaj o jego możliwościach.

    Dla mnie EOT. Kto chce niech korzysta, a kto nie niech płacze na grupach bo
    mu komputer nie wstaje.

    Remek

  • 13. Data: 2010-12-02 13:53:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Remek" <d...@g...com> wrote in message

    > A no mają. Jeśli konkretny egzemplarz (typ) kości wymaga do programowania
    > np. podwyższonego napięcia na którymś z pinów (a są takie) to w komputerze
    > go nie zaprogramujesz. Są przypadki, że tylko część obszaru pamięci
    > scalaka
    > jest zabezpieczona przed zapisem. Wtedy przy flashowaniu część pliku się
    > "wgra", a część nie. I użytkownik dziwi się, że komputer nie wstaje. A

    Mysle, ze producenci plyt glownych wiedza, jak programowac na nich BIOSy i
    udostepniaja narzedzia pelniace swoja funkcje. Masz oczywiscie pelne prawo
    wierzyc, ze zapomnieli o "wgraniu czesci pliku".

    To, ze jeden bios na pierdylion posypie sie przy wgrywaniu ma tutaj
    znaczenie rownie duze jak fakt, ze czasem karta graficzna w komputerze
    padnie. Sama z siebie. Bedziesz teraz naklanial do rezygnacji z kart
    graficznych?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-12-02 22:24:35
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "kamil" napisał:

    > Mysle, ze producenci plyt glownych wiedza, jak programowac na nich BIOSy
    > udostepniaja narzedzia pelniace swoja funkcje. Masz oczywiscie pelne prawo
    > wierzyc, ze zapomnieli o "wgraniu czesci pliku".

    Piszesz nie na temat, albo nie potrafisz zrozumieć tego co czytasz.

> [...]
    > znaczenie rownie duze jak fakt, ze czasem karta graficzna w komputerze
    > padnie. Sama z siebie. Bedziesz teraz naklanial do rezygnacji z kart

    Ja do niczego nie namawiam. Piszę jedynie o wadach i zaletach różnych metod.
    Wybór nalezy do użytkownika. Nieudane flashowanie to często poważny kłopot.
    Warto przedtem się zastanowić czy nie skorzystać z serwisu.

    Remek