eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
  • Data: 2012-08-28 13:27:38
    Temat: Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od teraz potrącenie na pasach z uszkodzeniem ciała pieszego to kolizja.
    Oraz mamy prawo zaraz po kolizji przestawić samochód.

    cyt.
    Wrocławski senator Jarosław Obremski spowodował w poniedziałek rano
    wypadek samochodowy. Po godz. 10 na przejściu dla pieszych przy ulicy
    Średzkiej potrącił przechodzącą przez jezdnię kobietę. - Kierowca był
    trzeźwy - mówi Krzysztof Zaporowski z policji.
    Pogotowie zabrało kobietę do szpitala przy ul. Traugutta. Jej
    obrażenia okazały się nie być poważne. - Bardzo przykro, że to się
    stało. Nie jechałem szybko, po prostu się zagapiłem - twierdzi senator
    Obremski. Potrącona przez senatora kobieta ma obrażenia łokcia. Senator
    pisze o tym... na swojej stronie internetowej i na Facebooku.

    - Słyszałem już pogłoski, że uciekłem z miejsca zdarzenia. To nie była
    żadna ucieczka - zarzeka się Obremski.

    - Po prostu chciałem przestawić samochód kilka metrów dalej, by nie
    blokować ruchu.

    Podobnie sprawę zakwalifikowała policja. - Potrąconej kobiecie nic
    poważnego się nie stało i poruszała się o własnych siłach, kierowca miał
    prawo odstawić samochód na pobocze - usłyszeliśmy od drogówki. Policja
    uznała zdarzenie za kolizję a nie wypadek. W takim wypadku Obremski mógł
    dostać tylko mandat. Ale i jego nie będzie, bo senatora chroni immunitet.
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/645077,wrocla
    w-senator-obremski-spodowal-wypadek-mandatu-nie,id,t
    .html
    --
    Krzysiek