  • 31. Data: 2013-05-08 21:36:42
    Temat: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:klk57i$qf9$1@node1.news.atman.pl...

    > To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą
    > skraju maski...

    > Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na
    > myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru) -
    > dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania wycieraczek
    > podczas opadów marznącego deszczu.

    > Nigdy nie jeździłem autem z takim napędem - nie specjalnie mi to
    > przeszkadzało. Domyślam się, że nisko położony ze względu na silnik, punkt
    > ciężkości, powinien powodować rewelacyjne odczucia trakcyjne. >

    Mój bardzo dobry kolega ma legacy turbodiesel boxer, 4x4. Kupował nowe.
    Rzeczywiście ten samochód praktycznie wszędzie wjechał i wyjechał w każdych
    warunkach - oczywiście wszędzie tam gdzie racjonalnie rzecz ujmując można
    się pchać osobówką. Właściwości traktcyjne i komfort jazdy chwalił sobie
    bardzo. Robi on dziennie 120-300 km więc jazda z prędkościami powyżej 200
    km/h z autem przyklejonym do jezdni była dla niego istotna.
    Samochód pomimo stosunkowo niewielkich rozmiarów oferuje przyzwoity komfort
    z tyłu. Miał problem z szybką dostępnością opon do tego samochodu. Po
    zakupie auta czekał na opony zimowe powyżej 1,5 miesiąca. Jeżeli chodzi o
    eksploatację - żadna z wizyt w ASO, nie kosztowała go mniej niż 2,5 tyś. W
    ubiegłym roku w lecie wydawało sie że strzeliła mu turbosprężarka. Strzeliło
    tam znacznie więcej i naprawę silnika wyceniono na 50 tyś zł. Ostatecznie
    kupił sobie nowy samochód bo nie mógł być bez auta. Do subka ściągnął sobie
    po chyba ponad pół roku poszukiwań silnik z jakiegoś rozbitka z zachodu. Też
    nie było to tanie, przypuszczam że w okolicach 25 tyś. Trzyma go teraz jako
    drugie auto do kręcenia się blisko domu bo sprzedawać się tego specjalnie
    nie opłaca.

  • 32. Data: 2013-05-09 21:43:46
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > ) poza tym - trzeba pamiętać o ograniczeniach czujników parkowania -
    > min. odległość, która jest sygnalizowana to 20-40 cm. Jak dla mnie to
    > zdecydowanie za dużo, bo tak to podjeżdżam bez czujników. Mnie by się
    > przydał czujnik pokazujący że mam 5 cm do przeszkody....

    poza tym istnieje e-bay, gdzie za 150zł mozesz kupić kamere cofania i
    ekranik za 150zł
    ToMasz

  • 33. Data: 2013-05-09 21:50:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-09, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > poza tym istnieje e-bay, gdzie za 150zł mozesz kupić kamere cofania i
    > ekranik za 150zł

    No i jak na ekranie odroznisz czy masz 5 czy 20cm cofajac np. pod sciane?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2013-05-09 22:13:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.05.2013 21:50, AZ pisze:

    > No i jak na ekranie odroznisz czy masz 5 czy 20cm cofajac np. pod sciane?

    jak bym miał Ci udowodnić że się da, to bym zainstalował dwa laserki, i
    z odległości punktów wyliczał odległość od przeszkody. Tylko po co? Moim
    zdaniem ważniejsze jest to, czy coś tam jest (słupek?), jak ominąć, jak
    dojechać za pierwszym razem pod sam krawężnik.... odległość też jest
    ważna, ale zwykłe czujniki są mało precyzyjne.

    ToMasz

  • 35. Data: 2013-05-10 14:17:25
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 29.04.2013 12:40, PJ pisze:
    > pojdz po najmniejszej linii oporu

    Linii najmniejszego oporu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 36. Data: 2013-05-10 15:52:59
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2013 12:34:17 UTC+2 użytkownik wchpikus napisał:

    > Do tego 99% to padaki z niemiec, znane silniki VW 2.0, czyli wymiama
    >
    > pompowtryskow i siadajace bloki silnika..

    Dorzuc piataka i bierz VW 2.0 tdi po 2007 ;>
    --
    Dman-666