    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Date: Wed, 8 May 2013 21:36:42 +0200

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:klk57i$qf9$1@node1.news.atman.pl...

    > To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą
    > skraju maski...

    > Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na
    > myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru) -
    > dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania wycieraczek
    > podczas opadów marznącego deszczu.

    > Nigdy nie jeździłem autem z takim napędem - nie specjalnie mi to
    > przeszkadzało. Domyślam się, że nisko położony ze względu na silnik, punkt
    > ciężkości, powinien powodować rewelacyjne odczucia trakcyjne. >

    Mój bardzo dobry kolega ma legacy turbodiesel boxer, 4x4. Kupował nowe.
    Rzeczywiście ten samochód praktycznie wszędzie wjechał i wyjechał w każdych
    warunkach - oczywiście wszędzie tam gdzie racjonalnie rzecz ujmując można
    się pchać osobówką. Właściwości traktcyjne i komfort jazdy chwalił sobie
    bardzo. Robi on dziennie 120-300 km więc jazda z prędkościami powyżej 200
    km/h z autem przyklejonym do jezdni była dla niego istotna.
    Samochód pomimo stosunkowo niewielkich rozmiarów oferuje przyzwoity komfort
    z tyłu. Miał problem z szybką dostępnością opon do tego samochodu. Po
    zakupie auta czekał na opony zimowe powyżej 1,5 miesiąca. Jeżeli chodzi o
    eksploatację - żadna z wizyt w ASO, nie kosztowała go mniej niż 2,5 tyś. W
    ubiegłym roku w lecie wydawało sie że strzeliła mu turbosprężarka. Strzeliło
    tam znacznie więcej i naprawę silnika wyceniono na 50 tyś zł. Ostatecznie
    kupił sobie nowy samochód bo nie mógł być bez auta. Do subka ściągnął sobie
    po chyba ponad pół roku poszukiwań silnik z jakiegoś rozbitka z zachodu. Też
    nie było to tanie, przypuszczam że w okolicach 25 tyś. Trzyma go teraz jako
    drugie auto do kręcenia się blisko domu bo sprzedawać się tego specjalnie
    nie opłaca.