    Date: Thu, 09 May 2013 22:13:06 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych

    W dniu 09.05.2013 21:50, AZ pisze:

    > No i jak na ekranie odroznisz czy masz 5 czy 20cm cofajac np. pod sciane?

    jak bym miał Ci udowodnić że się da, to bym zainstalował dwa laserki, i
    z odległości punktów wyliczał odległość od przeszkody. Tylko po co? Moim
    zdaniem ważniejsze jest to, czy coś tam jest (słupek?), jak ominąć, jak
    dojechać za pierwszym razem pod sam krawężnik.... odległość też jest
    ważna, ale zwykłe czujniki są mało precyzyjne.

    ToMasz