    From: "Yaber" <y...@-...o2.pl>
    Subject: Nienajlepszy odbiór TV
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: 02 May 2011 22:52:35 GMT

    Witajcie

    Do stacji nadawczej Rzeszów Baranówka w lnii prostej mam 18km.
    Sytuacja jest taka.

    Rzeszów
    Program Częstotliwość Kanał Moc nadajnika Polaryzacja

    TVP2 183,25 MHz 7 0,5 kW pionowa
    TVP1 471,25 MHz 21 0,3 kW pozioma
    TV 4 519,25 MHz 27 1 kW pozioma
    TVP Info/TVP Rzeszów 623,25 MHz 40 1 kW pozioma
    Polsat 687,25 MHz 48 1 kW pozioma
    TVN 727,25 MHz 53 1 kW pozioma

    Przemyśl
    TVP1 495,25 MHz 24 85 kW pozioma
    TVN 551,25 MHz 31 3,2 kW pozioma
    TVP2 631,25 MHz 41 100 kW pozioma
    Polsat 751,25 MHz 56 100 kW pozioma
    TVP Info/TVP Rzeszów 775,25 MHz 59 10 kW pozioma

    Zamość - Tarnawatka
    TVP1 207,25 MHz 10 50kW pionowa
    TVP2 591,25 MHz 36 300kW pozioma
    Polsat 727,25 MHz 53 300kW pozioma

    Antena siatkowa skierowana na Rzeszów.
    Z Rzeszowa programy TVP1 i TVP2 są prawie idealne.
    Pozostałe kanały są ze śniegiem. TVN zależnie od pogody. Czasem są pasy
    a czasem nawet nie da się oglądać.
    Po analizie kanałów mogę sądzić, że na TVN z Rzeszowa na k. 53 ma wpływ
    dość silny nadajnik (300kW) z Tarnawatki również na k. 53 ale z
    Polsatem.

    Aby to rozwiązać planuję zastosować filtr na k.53 i skierować
    antenę na Przemyśl.

    Czy przyczyną "śniegu" może być przesterowanie wzmacniacza skoro na
    kanałach o mniejszej mocy jest prawe idealnie.

    Może rozwiązaniem byłoby zastosowanie słabszego wzmacniacza ?

    --
    Dzięki za odpowiedź