  • 31. Data: 2012-05-31 21:16:45
    Temat: Re: Nielegalne wyścigi: motorem pod prąd na S8
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 16:39, to pisze:
    > Tak, tak. Oprócz grzywny mógłby dostać np. zakaz prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych na jakiś czas, co bardzo by się w tym wypadku przydało.
    Pewnie ten bez prawa jazdy by się po prostu załamał i pociął w łazience
    jednorazową maszynką :->

    Maciek

  • 32. Data: 2012-05-31 21:29:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Pewnie ten bez prawa jazdy by się po prostu załamał i pociął w łazience
    > jednorazową maszynką :->

    On miał prawo jazdy, nie miał kategorii A. Zakaz prowadzenia pojazdów
    mechanicznych mógłby być dla niego bardzo uciążliwy, bo dotyczyłby także
    samochodu.

  • 33. Data: 2012-05-31 21:31:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 21:29, to pisze:
    > On miał prawo jazdy, nie miał kategorii A. Zakaz prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych mógłby być dla niego bardzo uciążliwy, bo dotyczyłby także
    > samochodu.
    Wyjątkowo. Znam debila, który stracił niedawno prawko (za punkty) i
    nadal jeździ. Podać dane?

    Maciek

  • 34. Data: 2012-05-31 21:33:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Wyjątkowo. Znam debila, który stracił niedawno prawko (za punkty) i
    > nadal jeździ. Podać dane?

    Ogarniasz różnice pomiędzy brakiem prawka a sądowym zakazem prowadzenia
    pojazdów mechanicznych? Pytam po raz kolejny.

  • 35. Data: 2012-05-31 22:24:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 21:33, to pisze:
    > Ogarniasz różnice pomiędzy brakiem prawka a sądowym zakazem prowadzenia
    > pojazdów mechanicznych? Pytam po raz kolejny.
    Różnica pewnie polega na tym, że w drugim przypadku wszczepia się
    pacjentowi pod skórę chip, który w momencie pojawienia się na miejscu
    kierowcy i przekręcenia kluczyka w stacyjce, razi silnym impulsem
    elektrycznym :->

    Maciek

  • 36. Data: 2012-05-31 22:33:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 18:22:19 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > w sumie za prowadzenie bez prawa jazdy powinno się karać surowo...
    > na początek grzywna a w recydywie areszt.

    Zalezy. Za pierwszym razem moze i surowo, za drugim ... moze to juz
    doswiadczony kierowca :-)

    J.

  • 37. Data: 2012-06-01 10:59:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > w sumie za prowadzenie bez prawa jazdy powinno się karać surowo...
    >
    > na początek grzywna a w recydywie areszt.

    Areszt? Po co?! Większą karą dla takiego patafiana będzie np. "praca
    społeczna", niech maluje ławki, sprząta psie gówna, pety itd. Najlepiej
    jeszcze w okolicy gdzie mieszka. Z więźnia wyjdzie i dopiero zacznie
    kozaczyć. Bedzie panisko na dzielni.

  • 38. Data: 2012-06-01 11:14:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 May 2012 18:57:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    no właśnie o tym piszę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2012-06-01 15:59:03
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-06-01 10:59, BaX pisze:
    > Areszt? Po co?! Większą karą dla takiego patafiana będzie np. "praca
    > społeczna", niech maluje ławki, sprząta psie gówna, pety itd. Najlepiej
    > jeszcze w okolicy gdzie mieszka.

    Jak go zmusisz?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 40. Data: 2012-06-01 16:29:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 01 Jun 2012 15:59:03 +0200, Miroo napisał(a):

    > Jak go zmusisz?

    Jak nie bedzie pracowal, to Marek polamie mu nogi!

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)