  • 11. Data: 2013-09-27 21:03:45
    Temat: Re: Niedrogi procesor Intela?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:op.w3206aqk35rodc@naw-pc.home...
    > G2030 i to jest pierwszy procesor którego się opłaca kupić, ponieważ
    > różnica w cenie wynosi kilkanaście złotych.

    A więc procesor Pentium G2030, Dual Core, 3.00GHz, 3MB, s.1155 BOX
    BX80637G2030
    wentylator CM X Dream I117 Box Lga 1156 / 1155 / 775 RR-X117-18FP-R1
    i Spire - Pasta termoprzewodząca Silvergrease Pro (SP-456 / 1G) 1g SP-456/1G

    czy ktoś miał doświadczenie ze sklepem spidernet?
    Nie wiem dlaczego ten sam procesor występuje w ielu wersjach:
    http://xurl.pl/g2030snet

  • 12. Data: 2013-09-27 21:18:06
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-09-2013 o 21:03 Borneq napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > wentylator CM X Dream I117 Box Lga 1156 / 1155 / 775 RR-X117-18FP-R1
    > i Spire - Pasta termoprzewodząca Silvergrease Pro (SP-456 / 1G) 1g

    Nie wystarczy BOXowy wentylator Intela?

    > czy ktoś miał doświadczenie ze sklepem spidernet?
    > Nie wiem dlaczego ten sam procesor występuje w ielu wersjach:
    > http://xurl.pl/g2030snet

    Jakich wersjach?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2013-09-27 21:32:44
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaka różnica jest między Celeronami a Pentiumami? np. G2020,G840,G630, czy
    > Celerony to zubożona wersja, czego nie mają, choć mają dual-core?

    Są trochę (10-15 %) wolniejsze, za to zdecydowanie (30%) tańsze.

  • 14. Data: 2013-09-27 21:39:11
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Nie wystarczy BOXowy wentylator Intela?
    To w BOX jest razem z wentylatorem? Ten wentylator o który mi chodzi jest
    bardzo cichy

    > http://xurl.pl/g2030snet

    > Jakich wersjach?

    W linku są podane procesory, od 207 zł do 221 ten sam, najdroższy za 246 to
    już T.

  • 15. Data: 2013-09-27 21:44:35
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > czy ktoś miał doświadczenie ze sklepem spidernet?

    Maja myk z kosztem wysyłki. Chciałem 3 rzeczy zamówić w jednym sklepie aby
    mieć niski koszt wysyłki, a tymczasem wysyłają procesor kurierem za 45 zł !
    A co gorsza, każdą z rzeczy mają w innym magazynie i koszt wysyłki się
    sumuje !!! Chyba poszukam sklepu gdzie netto będzie drożej, ale lepiej z
    kosztem wysyłki. Choć plus, że od razu informują o koszcie wysyłki.

  • 16. Data: 2013-09-27 21:47:12
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-09-2013 o 21:32 maX napisał na pl.comp.pecet:

    > Są trochę (10-15 %) wolniejsze, za to zdecydowanie (30%) tańsze.

    Eeh... Brak słów.

    http://www.skapiec.pl/site/cat/1/comp/7124239
    http://www.skapiec.pl/site/cat/1/comp/7926213

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 17. Data: 2013-09-27 21:50:05
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Tak, brak słów
    http://www.skapiec.pl/site/cat/1/comp/6006008

  • 18. Data: 2013-09-27 21:50:48
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > kosztem wysyłki. Choć plus, że od razu informują o koszcie wysyłki.

    Może Kurtmedia?

  • 19. Data: 2013-09-27 21:56:20
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-09-2013 o 21:39 Borneq napisał na pl.comp.pecet:

    > Użytkownik "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To w BOX jest razem z wentylatorem?

    O tak i z pastą.

    > Ten wentylator o który mi chodzi jest bardzo cichy

    No nie wiem, ja na wentylator Intela nie narzekam.
    Jak będzie dla Ciebie za głośny to sobie wymienisz.

    > W linku są podane procesory, od 207 zł do 221 ten sam, najdroższy za 246
    > to już T.

    To takie dziwne, że każdy sklep ma inną cenę?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 20. Data: 2013-09-27 22:08:55
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > To takie dziwne, że każdy sklep ma inną cenę?

    Ale wszystkie dotyczą tego samego sklepu. W Kurtmedia podobnie, choć
    mniejszy rozrzut