eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateriaRe: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Sat, 9 Mar 2013 14:35:33 -0600

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnkjmnhm.d4m.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Dwadziescia osiem coma trzy.

    Czyli nie wiesz - a być może różnica pomiędzy wetkniętą SD card
    lub niewetkniętą jest poniżej 1% bo np. 80% prądu bierze LCD?

    A to czy są uruchomione apki, widgety i ile ich jest uruchomione
    to wiadomo, bo przecież tablet się nam wyłączył z powodu słabej
    baterii, a więc system moze pamiętać co miał włączone albo po
    prostu jakie miał zapotrzebowanie na prąd sprzed wyłączenia.
    Po włączeniu ponownym zapotrzebowanie na prąd będzie prawie
    identyczne i łatwo można oszacować ile trzeba ładować baterię.

    Twój argument broniący producenta który rzekomo nie potrafi
    oszacować nawet z grubsza minimalnego czasu ładowania pustej
    baterii zanim pozwoli na włączenie urządzenia leży więc w gruzach.

    > Nie mierz innych według siebie.

    No niestety tak to wygląda mi co piszesz - idziesz ślepo w zaparte
    zamiast przyznać, że to ewidentna wada systemu, niedoróbka.

    > Co? Nie wiem zupełnie o czym piszesz.

    Nieuważny jakiś jesteś... Cytuję wypowiedź m4rkiza obok:
    "moje androidy pokazuja, smiem twierdzic ze nexus tez
    (0-25-50-75-100%)"

    > WERSALIKI! WYKRZYKNIKIKI!! PYTAJNIKI!!!

    Bo ciągle nie łapiesz ZASADNICZEGO problemu jaki tu poruszam:
    użytkownik wie że "chwili" trzeba, ale czasem jest istotne wiedzieć
    czy ta chwila ma trwać 5, 10 czy 15 minut bo wychodzi się na lotnisko
    za godzinę i warto transfer tch 10-20 gigabajtów przez USB puścić
    jak najszybciej...

    > Ja rozumiem, że na fizyce ,,byłem chory''. Ale wyżej stoi ile potrzebuje
    > mój telefon. Czytać umiemy?

    A napiszesz mi też ile potrzebuje mój Nexus 7?

    > Nie. Edukuję nieuka. I Kirchoffa nadrobiłeś, jak sobie jakieś baterry
    > university na necie przegladniesz to też Ci się nic nie stanie.

    Wymówki mnożysz, bo ten sam problem ma rozładowany całkowicie
    iP5 a jednak inżynierom Apple nie przeszkadzało to dobrze oszacować
    minimalny czas jaki jest potrzebny aby włączyć urządzenie i aby działało.

    > A skad Pan Szanowny wie, ze nie wczesniej? Skoro go wczenisej wlaczyc
    > nie mozna? Moze jak pisalem poprzenio, prog jest ustawiony zachowawczo,
    > czyli za wysoko?

    Nawet jeśli jest niedokładne oszacowanie to wolę gdy wiem że telefon
    się na 100% włączy i mogę zadzwonić, niż zgadywankę w której nigdy
    nic nie wiadomo i w której telefon wyłączy mi się w trakcie zamiawiania
    tejże taksówki na lotnisku i międzynarodowe połączenie właśnie poszło
    się kochać...