  • 71. Data: 2011-12-28 11:50:26
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości
    >4 gb mapy? cholera, trzeba to to wreszcie do ovisuita podpiąć.... one
    >się tam zaciągną nowe wszystkie? jakieś problemy z ładowaniem map?

    poza czasem w zasadzie zadnych.
    Licz sie z tym ze moze wiecej - chwilowo pominalem Rosje, Ukraine,
    Skandynawie, Egipt ..

    >u mnie zajmują około 2 giga, ale od nowości do ovisuita nie
    >podpinana;)
    No to bedzie trzeba wszystko nowe.

    J.

  • 72. Data: 2011-12-28 12:02:01
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > poza czasem w zasadzie zadnych.
    > Licz sie z tym ze moze wiecej - chwilowo pominalem Rosje, Ukraine,
    > Skandynawie, Egipt ..

    > No to bedzie trzeba wszystko nowe.

    ...;)
    dzisiaj sprawdzę.

    zawsze się od tego trzymałem daleko bo kiedys maploader mnie irytował swoim
    niedziałaniem...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 73. Data: 2011-12-28 17:47:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin r...@k...pl

    > Mnie też Android denerwuje, a jestem m.in. programistą. Wydaje się być
    > zaprojektowany z myślą o newbies, zdecydowanie szybciej to samo pierwszy
    > raz zrobiłem na ostatnim Symbianie (który przez newbies jest
    > krytykowany :>).

    Patrz, to może to jakaś cecha wspólna programistów? ;-)
    Bo współpracownicy, którzy zajmują się np. hardware'm jakoś trawią tego
    androida.

  • 74. Data: 2011-12-28 17:48:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Bo większość ludzi używa 3 funkcji:
    >
    > 1 - Telefon

    No i to już Android leży, nawet takie proste czynności nie są na nim
    oczywiste dla kogoś kto nie miał z nim do czynienia.

  • 75. Data: 2011-12-28 19:14:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No i to już Android leży, nawet takie proste czynności nie są na nim
    > oczywiste dla kogoś kto nie miał z nim do czynienia.

    Używanie Androida jest wspieraniem największego spamera internetu

  • 76. Data: 2011-12-28 19:27:13
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2011-12-26 17:19, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-12-26 14:49, J.F. pisze:
    [..]

    > Taka jego natura.

    To jest wada (niezbyt duża ale zawsze). Jak się zgubisz w jakiejś
    dziurze bez zasięgu, navi Ci nie pomoże.
    A za granicą dochodzą dodatkowe koszty transmisji danych, jak rozumiem.

    --
    pozdr,
    W.

  • 77. Data: 2011-12-28 19:32:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 19:27, V-Tec pisze:
    > [..]

    > To jest wada (niezbyt duża ale zawsze). Jak się zgubisz w jakiejś
    > dziurze bez zasięgu, navi Ci nie pomoże.

    Jakby tu było przedszkole w przyszłości - można przyjąć, że NE bez
    GSM nie działa i już (choć to nie do końca prawda). Z drugiej strony
    jeżeli chcemy wykorzystać jego zalety to potrzebny jest zasięg GSM.
    Trzeba być świadomym konsekwencji wyboru.

    > A za granicą dochodzą dodatkowe koszty transmisji danych, jak rozumiem.

    Tak - jeżeli w roamingu. Można oczywiście kupić kartę lokalną itd.
    Wszystko zależy od konkretnego rozwiązania.

  • 78. Data: 2011-12-28 19:35:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > [..]

    > To jest wada (niezbyt duża ale zawsze). Jak się zgubisz w jakiejś dziurze
    > bez zasięgu, navi Ci nie pomoże.
    > A za granicą dochodzą dodatkowe koszty transmisji danych, jak rozumiem.

    I to czasem olbrzymie, nie wszyscy ograniczają się do podróży po UE.
    Poza UE koszty są na tyle duże, że wykluczają sens tej nawigacji, o ile ktoś
    nie potrzebuje jej do codziennych kursów po Polsce.

  • 79. Data: 2011-12-28 20:32:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 28 Dec 2011 17:48:37 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No i to już Android leży, nawet takie proste czynności nie są na nim
    >oczywiste dla kogoś kto nie miał z nim do czynienia.

    Przesadzasz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2011-12-28 20:56:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-28 09:32, Arek pisze:
    > W dniu 2011-12-26 15:59, Lewis pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Szczególnie dobrze się sprawdza poza granicami kraju:)

    A to poza granicami kraju nie ma pre paid-ów z możliwością HSDPA?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis