  • 61. Data: 2011-12-27 18:55:33
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:eusq5vn06ivl.ko6pyytrf7lq.dlg@40tude.net...

    > No coz, ja mam nokie ... i ciagle uzywam starej dobrej navi.

    No ja też mam Nokie... chwilowo E66 i N98 8GB

    W niedługim czasie przenosze sie na inną platformę.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 62. Data: 2011-12-27 23:52:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin r...@k...pl

    > Smutne, że nie potrafisz się posługiwać tak prostym softem. Mnie to
    > zajęło hmmm, w zasadzie od początku wszystko się udawało.

    Mnie też Android denerwuje, a jestem m.in. programistą. Wydaje się być
    zaprojektowany z myślą o newbies, zdecydowanie szybciej to samo pierwszy
    raz zrobiłem na ostatnim Symbianie (który przez newbies jest
    krytykowany :>).

  • 63. Data: 2011-12-28 08:47:21
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Większość ludzi jednak nie ma z Androidem problemów.

    Bo większość ludzi używa 3 funkcji:

    1 - Telefon
    2 - SMS/MMS
    3 - Angry Birds

    + kumci potrafią zmieniać tapetę albo cały temat :)

  • 64. Data: 2011-12-28 09:24:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 08:47, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Bo większość ludzi używa 3 funkcji:
    >
    > 1 - Telefon
    > 2 - SMS/MMS

    To pewnie zupełnie normalne, skoro to smartfon.

    > 3 - Angry Birds

    A co to? Jak smartfon to od razu do gier dedykowany?

    > + kumci potrafią zmieniać tapetę albo cały temat :)

    Ta, akurat tapety mają tu jakiekolwiek znaczenie...

  • 65. Data: 2011-12-28 09:27:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-27 17:56, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-12-27 17:37, Cavallino pisze:
    > (...)
    >
    > Większość ludzi jednak nie ma z Androidem problemów.

    I Ci sami ludzie potem płaczą, że przyszedł im rachunek na > 1000pln i
    nie wiedzą dlaczego. Bo oni tylko dzwonili i wysyłali sms'y.

    Czyli nawet tak podstawowa funkcjonalność staje się problemem:) Ale za
    to na serwerach google przetrzymywana jest cała Twoja aktywność.

    A.

  • 66. Data: 2011-12-28 09:32:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-26 15:59, Lewis pisze:

    [...]
    > Lepiej kupić sobie jakiś internet mobilny i zainstalować googlowa
    > nawigację, superdokładna, ciągle aktualizowana za darmo, tylko musisz
    > transfer danych sobie uzupełniać, a wcale dużo nie zjada,

    Szczególnie dobrze się sprawdza poza granicami kraju:)

    A.

  • 67. Data: 2011-12-28 09:34:14
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To pewnie zupełnie normalne, skoro to smartfon.

    To na nie smartfonie nie można już tego robić?? myślałem że większość
    współczesnych tel. potrafi to robić.

    > A co to? Jak smartfon to od razu do gier dedykowany?

    Dla tego napisałem większość, oczywiście jedna gierka to uproszczenie i
    skrót myślowy.

    > Ta, akurat tapety mają tu jakiekolwiek znaczenie...

    Większośc userów ma standardowy zestaw graficzny jak byś nie wiedział.

  • 68. Data: 2011-12-28 09:35:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-27 16:30, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 26 Dec 2011 21:23:49 +0100, w<jdal59$e9n$2@mx1.internetia.pl>, DoQ

    > A jednak żartujesz :).

    Spokojnie to Doku on już tak ma.

    A.

  • 69. Data: 2011-12-28 10:07:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 09:34, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To na nie smartfonie nie można już tego robić?? myślałem że większość
    > współczesnych tel. potrafi to robić.

    To zdaje się również zupełnie normalne.

    > Dla tego napisałem większość, oczywiście jedna gierka to uproszczenie i
    > skrót myślowy.

    Znaczy większość ludzi używa smartfonów do gier?

    > Większośc userów ma standardowy zestaw graficzny jak byś nie wiedział.

    No i? W zmiany zestawów to się zazwyczaj bawi pryszczate towarzystwo.
    Szkoda czasu na kombinacje.

  • 70. Data: 2011-12-28 11:17:31
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > A teraz jest wiele opcji dodawania, ale z katalogu nie ma.
    > I jak masz pliki nieotagowane, to pozostaje wybor ze wszystkich.
    > No i wybierz po nazwach ktore z tych tysiaca to sa te z jednej plyty.
    >
    > Ale przepraszam, zarzut niebyly, po nowym upgrade da sie juz dolozyc
    > przegladajac katalogi. A przy okazji trzeba bedzie kupic wieksza karte -
    > nokia mapy juz zajmuja ponad 4G :-)

    jaki masz telefon? ja mam e72, muszę po testować:)
    4 gb mapy? cholera, trzeba to to wreszcie do ovisuita podpiąć.... one się
    tam zaciągną nowe wszystkie? jakieś problemy z ładowaniem map?
    u mnie zajmują około 2 giga, ale od nowości do ovisuita nie podpinana;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek