  • Data: 2012-03-05 12:37:38
    Temat: Niebezpieczne zdarzenie - gdzie zgłaszacie?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem świadkiem bardzo niebezpiecznego zachowania, wykonanego z pełną
    premedytacją, i przy realnym narażeniu życia postronnej osoby.
    Pierwszy raz w życiu mam ochotę zgłosić to, w trosce o życie tych, których
    ten debil może spotkać jeszcze na swej drodze. Pamiętam markę, kolor
    i prawie cały numer rejestracyjny.

    Jak to zrobić skutecznie i najmniej się nachodzić (Komistriat?
    Wydział ruchu drogowego? Osobiście, a może wystarczy mail?)

    PS postów zawierających inwektywy typu "kapuś" czy "donosiciel" nie będę nawet
    komentował.